woensdag 27 november 2019

POST

Van Marian kreeg ik een prachtige kaart. Het is lint wat ze op een bepaalde manier gevlochten heeft. In mooie kleuren, een secuur en precies werkje.

Heel andere post kreeg ik van Petra:
Zij vertelde op haar blog over sleutelhangers van Alzheimer Nederland. Omdat mijn moeder deze ziekte had, reageerde ik en een paar dagen later lag de sleutelhanger, met een mooie kaart en twee zakjes thee in de bus.
Dank je wel, Petra. Zoals je ziet, is hij al gebruik!
Bedankt dames!!


11 opmerkingen:

  1. Iets dergelijks zag ik tijdens de quilttentoonstelling in Alkmaar.
    Ik begrijp dat dit gevlochten is. Ook kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Dit is ook een quiltpatroon, dan wordt het natuurlijk met stofjes aan elkaar genaaid.
    Heel kunstig om het lint zo te vlechten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig 3D effect met lint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SCHOONHEID van een kaart Mieke, een
    knap stukje werk. Het is best een behoorlijk
    priegel werkje om dit met lint zo fraai te vlechten.
    En nog zo'n lieve post heb je gekregen, wat een
    heerlijke verwennerij.

    Groeten
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart, die gevlochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende post viel er in je brievenbus Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tweemaal heel lieve post.
    Prachtig vlechtwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fraai vlechtwerk, en ook hier is het vergeet-mij-nietje aanwezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fascinerend gewoon die kaart! Heel mooi gemaakt. En Alzheimer is zo gruwelijk. Voor degene die het krijgt én voor de geliefden. Het is zo'n leuk hangertje dus waarom heb ik hem nog niet gekocht?? Doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat bijzonder die kaart, knap gemaakt! En fijn dat het vergeet mij nietje ook jouw sleutels siert. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen