woensdag 20 maart 2019

ARTALMERE 3

Dinsdag was de de derde bijeenkomst van ArtAlmere.
Deze keer was het bij mij en zou er gewerkt worden met "smalle lijnen". Er is afgesproken om iedere keer een kaart te maken voor degene die de vorige bijeenkomst leidde, dus nu de foto's van de kaarten voor Mia.



Deze kaart maakte ik en het was natuurlijk suf dat ik er niet meteen een voor mezelf maakte. Dat ga ik alsnog doen, dan heb ik meteen een overzicht van de gebruikte technieken.

Daarna was het de tijd voor de naaimachines. Ik had er zelf drie en Mia had die van haar mee, zodat iedereen meteen aan de slag kon. Ik had voor iedereen een lapje stof en stroken, plus de beschrijving, in een mapje gedaan. In het begin was het even zoeken naar het hoe en waarom, maar de naaimachines hebben tot 15.00 uur genaaid, dus enthousiast waren de dames wel.


En hier de resultaten. Ik denk dat "het smalle lijnen virus" zich weer uitgebreid heeft.
De volgende keer gaan we vlechten. Heb er nu al zin in.

14 opmerkingen:

  1. Dat snap ik, dat je er zin in hebt. Jullie maken allemaal mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdrachten. Die dunne lijntjes zijn goed gelukt. Wat lief om elkaar zulke mooie kaarten te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die verschillende technieken. Deze kaarten zijn of worden ook weer heel leuk en apart.
    Die groenige met dat lichte blaadje er in.... ben er helemaal verliefd op...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    En een goed idee met die kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer leuk en gezellig uit. Elkaar inspireren, daar word je toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Die smalle lijnen-virus geeft prachtige resultaten.
    Wat zullen dat weer mooie kaarten opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wordt een beetje nieuwsgierig naar de smalle lijnen techniek, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net als de vorige twee dagen was ook deze derde een inspirerende dag. Art Almere begint op de landelijke Art kaart te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge, wat is iedereen ingespannen bezig op de foto's..
    Maar het is ook erg leuk wat jullie doen!
    Het is kunst wat er gemaakt wordt, Art Almere is echt een goede naam.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mieke,

    drie naaimachines!
    Da's niet niks!!
    Maar reuze handig, als je zo met een groepje aan de slag gaat.

    Het ziet er supergezellig uit...leuk dat jullie dit doen!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Piep wat een fijn lijnenspel meid, wow, dat was een heerlijke dag
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb jij maar liefst 3 naaimachines? Leuk, dat jullie elkaar steeds een nieuwe techniek leren. Ook weer mooie kaarten. Fijn weekend!🤗


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om voor degene die het organiseerd een kaart te maken. Heerlijk ook om daar weer inspiratie uit te halen. Een ijverige groep hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig zo samen!
    Mooie kaarten maakten jullie.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen