maandag 25 februari 2019

KAFFE FASSETT

Mijn Kaffe Fassett Log Cabin is af!!!!
De stof kreeg ik van mijn vader, dus de quilt heeft een speciale betekenis voor me.

Hij is bedoeld voor op bed of op de bank, maar ik heb er een tunnel aangemaakt, dus nu hangt hij eerst maar eens mooi te zijn aan de muur. En daar valt hij wel op, want hij is 1.70 x 1.70.
De quilt is heerlijk bont.Ik heb niet gelet op "kleurwaardes" maar gewoon bij elkaar gezocht wat ik leuk vond. En zoals ik vind dat een Kaffe Fassett quilt moet zijn.

20 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke KF is het geworden, mooi dat je de stoffen van je vader er voor gebruikt hebt.
    Ach en dat bankje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden en een dierbare wandbekleding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat Mieke. Een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie prachtig geworden, en zo groot!
    Je hebt er een mooie plek voor, dus voorlopig zo maar genieten.
    Echt een blikvanger in de kamer met die prachtige warme kleuren.
    Lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige plek voor een geweldig mooie quilt. Schitterende herinnering aan vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, zoals hij daar hangt! en fijne herinnering aan je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi, met een fijne herinnering aan je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, daar kun je terecht trots op wezen!
    Wat een schitterende quilt is dit geworden....
    Een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Mieke! En wat een fijne herinnering aan je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige quilt Mieke en een fijne herinnering aan je vader.
    De quilt hangt heel mooi, daar aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie quilt met een prachtige uitstraling en een mooie herinnering aan jou Vader.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Wow wow wow, die is mooi geworden. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mieke,

    daar zitten heel veel uurtjes werk in.
    Ik zou 'm mooi laten hangen: prachtig daar aan de wand.
    Een echte blikvanger.
    En wat leuk, dat je de stoffen van je vader hebt gekregen.
    Ik heb Kaffe Fassett even gegoogeld... Maar dàt is bijzonder!.
    Nu snap ik ook de titel en zo...
    En wat is daar veel te zien!

    Complimentje en groetje van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bijzondere quilt.
    Een heel gezellig hoekje zo. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt sprakeloos!!! Zo mooi,vind ik hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je heel mooi gemaakt. Mooie kleuren. Quilt moet wel geduld voor hebben. Wat kun jij goed maken. Fijne dag. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi aandenken aan jouw vader, Mieke!🤗

    BeantwoordenVerwijderen