woensdag 20 februari 2019

ARTALMERE

Gisteren was de tweede bijeenkomst van ArtAlmere.
Ook deze keer was het bij Mia thuis. We hadden afgesproken te gaan stempelen en Mia had van alles voor ons klaarstaan: verf, sponsjes, lapjes stof, discharge (dit is een middeltje om kleur aan stof te onttrekken).
Het was heerlijk om weer zo met een groep bezig te zijn.
Mia maakte natuurlijk iets met tulpen:
Hier zie je de discharge: het resultaat laat een nachtje op zich wachten.
Hier nog wat stempelwerk:
Een deel van mijn werk:
 
Pieternel wilde graag een borduurwerk afmaken. Heel interessant en hier willen we wel meer van weten:
 
De volgende bijeenkomst is bij mij. Dan ga ik de dames leren hoe ze smalle lijnen kunnen naaien.

12 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder allemaal. Geheel anders dan waar ik mee bezig ben, het "gewone" patchen/quilten, breien, haken en zo.šŸ¤—

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja altijd leuk creatief bezig zijn in een groep, heel inspirerend. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Mieke en met zo’n groep inspireer je elkaar, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook leuk om te doen en lekker creatief.
    Begrijp uit de foto dat zo'n stempelwerk daarna geborduurd wordt door deze mevrouw. Dat lijkt me moeilijk met die keurverschillen, maar wel heel mooi als het goed lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om dat zo samen te doen en kun je van elkaar iets leren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend gaaf! Jullie doen hier op stof, wat ik op papier doe..
    De volgende keer als mijn gelli plate op het aanrecht ligt, ga ik ook een stofje bedrukken... dat moet ik echt een keer gedaan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo leer je van alles erbij! Zo gezellig om elke keer samen iets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig en erg inspirerend zo'n dag!
    Ik lees dat de resultaten van disscharge nog even op zich laten wachten, maar met disschargepasta en het stoomstrijkijzer heb je bijna meteen resultaat op zelfgeverfde stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen en zien Mieke, grenzen verleggen en elkaar inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mieke,

    Wat heerlijk om dat te kunnen doen.
    Het inspireert ook zo, met elkaar.
    Alles is leuker als je het samen doet.
    Het ziet er nog gaaf uit ook!

    Groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed en gezellig samen bezig zijn. Ik verheug me nu al op het haakcafƩ morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zowel in januari bij onze eerste als bij deze tweede A.I.B. vond ik het heel leuk dat jullie bij mij te gast waren. Het leuke van dit alles zijn de verschillende ideeƫn en creatieve oplossingen.

    BeantwoordenVerwijderen