dinsdag 9 maart 2010

DAAR BEN IK WEER

Zo, het heeft even geduurd voor ik weer on line was. Het was gewoon heel druk. Met wat??? Ja, met mijn moeder die ziek is,mijn zoon, die voor zijn werk een paar maanden in het buitenland is,met al mijn vrijwilligerswerk en natuurlijk met die rot winter. Ik heb het helemaal gehad met de sneeuw, en ben gisteren lekker een dagje naar Texel geweest.De heg gesnoeid (was niet zo veel werk hoor),vogelhuisjes schoongemaakt en gehaakt. Ja,ik haak ook af en toe.Ben vergeten een foto te maken,komt de volgende keer wel. Ondertussen gaan de hexagonnen gewoon door en ook de quilt op het quiltframe is helemaal klaar.Hier zie je de hexagonnen, ik ben weer een rand aan het aanzetten en heb nu 24x35=840 hexjes aan elkaar.En ik ben nog lang niet klaar,want ik heb nog een hele berg vierkantjes die gebruikt kunnen worden. Donderdag ga ik met Hilly en Maria van mijn bee naar de regiodag in Hierden.We moeten zwart naai/borduurgaren meenemen en diverse naalden.Ik ben benieuwd wat we gaan doen. Hi, here I am again.I had so many things to do,there was no time for my blog.But now you can read about me again. I've been to Texel for a day to relaxe a little.On the picture you see my hexagons.

1 opmerking:

  1. He he, ik dacht al je bent toch niet ingevroren daar op het eiland. Leuke dag daar met die meisjes in Hierden. Spannend zwart garen.

    BeantwoordenVerwijderen