dinsdag 30 maart 2010

PARIJS

Jeroen en ik waren een paar dagen naar Parijs.
Een heerlijke stad,we hebben weer genoten.Het was niet de eerste keer voor ons,maar vast niet de laatste.
Ik heb wat leuke dingen gekocht op de Marché aux Puces van St.Ouen.
Wat ons betreft de beste vlooienmarkt.

Dit naaldenmapje lachte me tegemoet.Er zitten wel 80 naalden in.
Verderop zag ik dit schitterende tafellaken met servetten.Na stevig afdingen ging dit ook in onze tas.
Wat ook bij Parijs hoort is een terrasje pakken,nou,dat hebben we gedaan hoor!

En midden in die drukke stad,staat dan zo'n schitterende boom in bloei.

Waar ik ook van houd:Franse tijdschriften,vooral die met interieurs of leuke maakideetjes.Nou,dan heb je hier wel keus.Bij één blad kreeg ik een mooie theedoek.Helaas nergens een quiltblad gezien.Maar wel twee bladen voor Jeroen!

Jeroen and I went to Paris for some days.We really enjoided it.We've been to a fleemarket,where I bought these needles and the tablecloth.I also bought some magasines.It was really Spring in Paris,look this nice tree on the corner of our hotel.

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen hebben jullie een heerlijke trip gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice to see your pictures from Paris and the spring. And what a nice table cloth, blue. Have a nice time during the Easter. Gunnel

    BeantwoordenVerwijderen