dinsdag 16 februari 2010

BEST WEL VEEL GEDAAN

Zo,het is ruim een week geleden dat ik iets op mijn blog zette.
Maar ik heb niet stilgezeten.
De quilt die op het quiltframe zat is bijna klaar. Draadjes afwerken en een bies,dat is alles wat nog gebeuren moet.

Dit is de achterkant.Nog wat gekreukeld,maar dat trekt wel weg.

En hier zie je de voorkant. Lekker bont,ik noem hem mijn retroquilt.Lekker om onder te liggen als ik op de bank naar de Olympische Spelen kijk.

En dan heb ik de top af van de quilt die ik bij Ans Kastein maak.Hier ben ik erg blij mee,want het stuurt me in de richting die ik mooi vind.Namelijk werken vanuit inspiratie, dus niet een patroon vanuit een boek gebruiken (is niks mis mee,doe ik ook graag)maar echt iets zelf ontwerpen.


Vandaag even met schoonzoon naar de dijk gereden en daar genoten van de prachtige ijsschotsen.


The quilt I had on the quiltframe is ready.Only some little things (threads) to clear and I can lay under it when I watch the Olympic Games.
The quilt I make on course by Ans is ready (the top). I am happy with the result.
Today I went to the dike and saw these beautyful ice.

3 opmerkingen:

  1. Je quilt is mooi geworden hoor Mieke, zowel de doorgequilte als de eigen ontwerp quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke, wat een leuk resultaat heb je gekregen met je frame. Wat een leuk ontwerp en helemaal niet in jouw kleur. Leuke strepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke,
    Via, via kom ik op je blog en zie dat je sinds kort het quiltframe hebt van Meeuwis. Ik heb het frame onlangs in Rijswijk gezien en denk erover om er een aan te schaffen. De prijs is allerzins redelijk. Ik heb een Bernina QE440. Die heeft een klein gat. Heeft jouw machine een grotere opening rechts van de naald? En geeft het oprollen van de quilt aan 't eind geen problemen? Groetjes Mieke Wilmer

    BeantwoordenVerwijderen