woensdag 7 augustus 2024

MÂCON

Maandag reden we naar Mâcon. Hier zijn we al heel vaak geweest en Jeroen rijdt hier met zijn ogen dicht heen. Behalve deze dag, er was een wegomlegging en het ging even helemaal verkeerd. Nou, we hadden geen haast en een ritje door onbekend Frankrijk is niks erg.
We vonden een lekkere schaduwplek.

‘s Avonds gingen we uit eten bij Le Tipi op de camping. Het was heerlijk. Vooraf slakken en daarna een heerlijke omelet.





















We bleven hier nog een dag, het was bloedheet en we deden niet veel. Moet ook kunnen hè. 

19 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit ! Veel plezier nog! Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We deden niet veel, dat is nou juist zo lekker aan vakantie. Doen waar je zin in hebt. Slakken ... jammie, jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat mag in de vakantie, lekker niets doen, geniet ervan! Met slakken doe je mij geen plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kun je zelf het tempo bepalen als je op vakantie bent, tenzij je in 2 dagen naar Spanje wilt jakkeren. Geniet er van. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi plekje in de schaduw tussen het groen,bij die hoge temperaturen en het leven in de buitenlucht is het heel verstandig om het rustigaan te doen,zeker op het heetst van de dag.
    Dat jij dol op escargots bent is van je gezicht af te lezen.Je mag mijn half dozijn ook hebben,ben er nooit aan begonnen en weet daarom niet of ik ze lust en dat wil ik graag zó houden.
    Amuseer je!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig mag je n de vakantie je eigen tempo bepalen!
    En heerlijk eten natuurlijk…
    Geniet van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker toch om je eigen tempo te kunnen volgen. En dan s'avonds genieten van een hapje en een drankje. Fijne vakantie verder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slakken mag je mij ook altijd voorzetten. Het is verboden, maar de Limburgse wijngaardslakken zijn ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon genieten Mieke, iedere dag. Of het nu warm is of het regent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie plek vonden jullie, heerlijk hé, niets moet en alles mag, gezellig zo in de natuur te eten, geniet volop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja natuurlijk moet dat kunnen, dat is vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moet zeker kunnen, lanterfanten noemen we dat dan. Lekker Mieke, slakken !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, een schaduwplekje heb je dan wel nodig bij die warmte.
    Als het in Macon al zo warm is...
    Je ziet er enigzins verhit uit op de foto, maar ik weet zeker dat je genoot van je drankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is genieten daar, zonnetje, lekker eten, wat wil je nog meer :) Nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie genieten, dat is duidelijk te zien! Vooral doorgaan zou ik zeggen ;) En ik moest lachen om de opmerking van Ger, van hoorndesovervloeds. Ik heb ooit een escargot gegeten omdat ik vond dat ik het een keer geprobeerd moest hebben. Maar ik heb hem in één keer doorgeslikt, durfde er niet eens op te kauwen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n plek in de schaduw!
    Bloedheet weer vraagt om je aanpassen. Niet zo veel doen is dan het allerfijnst.

    BeantwoordenVerwijderen