vrijdag 23 augustus 2024

CREATIEF OP DE CAMPING

Er kwam deze dagen niet veel uit mijn handen. Het was te warm en de inspiratie ontbrak een beetje.
Ik maakte een collage van Mâcon. 













Het is toch niet echt mijn ding, geloof ik.
Prutsen met lapjes vind ik leuker. Hier zien jullie trouwens Jeroens hobby op vakantie: Franse tijdschriften over ( verbouwde) busjes lezen.





















Ik maakte een paar hexen, maar dat vind ik niet creatief. Dat is gewoon knippen en aan elkaar naaien. Maar toch zijn ze leuk geworden. Ik heb er nog een stuk of elf klaarliggen. Die moeten nog wel “even” aan elkaar gezet worden.
Ze kunnen tegen elkaar gelegd worden.
Of met een witte ertussen. Er zijn nog veel meer mogelijkheden, we zullen zien hoe het afloopt. 

 

17 opmerkingen:

  1. Het is toch een leuke collage geworden. De hexjes zien er ook erg vrolijk uit. Een leuk handwerkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi, ook al vind jij het niet creatief!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al vind je het zelf niet echt geslaagd, toch leuk geworden. En al komt er niet veel uit je handen, vakantie is om het gezellig te hebben! Dus altijd goed wat je nog onder handen neemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch fijn om iets onder handen te hebben, ook al vind je het niet creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colage maken heb ik nog nooit gedaan, trekt me niet.
    Je hexjes zijn leuk.
    Leuk om te doen, en kan best cratief zijn. Het werkt bij mij wat verslavend soms .)) Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de collage goed gelukt. Het toont alles waar jullie van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou jouw collage is echt geslaagd hoor! De hèxen zijn erg vrolijk en met de witte ertussen komen ze nog beter uit! Succes hoor! charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch vind ik je collage best geslaagd hoor, maar als het niet je ding is doe je toch lekker wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil je creatief of bezig zijn? Ook al vind je de collage niet zo geslaagd, je hebt toch iet van de vakantie weergegeven. Hexen bloemen maken is ook een heerlijk vakantiewerkje. Niet nadenken en ongemerkt heb je een hele stapel klaar. Ik zou er een paar witte tussen doen. Ik zou het anders te saai vinden, hoewel het prachtige Grunge stoffen zijn. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het allemaal prachtig wat jij doet maar ik pak liever een boek, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou toen ik je collage zag dacht kijk nu eens wat een geslaagde collage Mieke, en je kan best meedoen met de komende tien collage's via Conny. Jammer dat ik nu lees dat het toch niet jou ding is. Je kan met papier ook een quiltachtige collage maken! Je Hexen zijn weer prachtig geworden en ook ik denk dat zo hier en daar een witte ertussen het geheel heel sprankelend zal maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een hele leuke collage hoor, eentje met een betekenis voor jullie, een herinnering. Ik ben het met Josephine eens, je kunt best meedoen ;) De hexjes zijn trouwens ook weer mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dat witte hexje er tussen ziet het er heel leuk uit, net iets frisser.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd gezellig Hexacon ,beetje pijnlijk voor je vingers die kartonnetjes , ik stempel ze heel gemakkelijk !

    Gr Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hexjes zijn zeker creatief!!! Je bent iets aan het creëren.
    Veel plezier!!! Gr. Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat papier collages niet je ding voor jou blijken te zijn, want ik vind dat je wèl iets heel moois hebt gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen