vrijdag 12 juli 2024

NAAR JANNY

Vorige week was ik weer naar Janny. Deze keer hebben we ons laten inspireren door Conny.( 16 juni. Ik krijg het linkje niet goed).
Ik had bij Action een tekenboek gekocht en ging de bladzijdes met de gelliplate bewerken.
Hier zie je een aantal bladzijdes.





















Terwijl we zo bezig zijn, wordt er heel veel besproken: de vakanties, de kinderen, inspiratie en nog heel veel meer.
Na de lunch gingen we verder. Ik wilde graag een collage maken, had dit nog nooit gedaan, maar onder leiding van Janny kwam het goed.





















Kijk, dat begint er op te lijken:
















Alle onderdelen bij elkaar. 
Er was geen tijd meer om alles op te plakken. Dat deed ik thuis.
















Het boek gaat mee op vakantie. Dan heb ik de ondergrond voor collages alvast klaar.
Ik vond het heel leuk om te doen.
Bedankt Conny, voor het idee.
En bedankt Janny, voor de hulp.

25 opmerkingen:

  1. Wat een fijne en ontspannen dag lijkt me zoiets Mieke. Ik vind je collage heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, samen creatief! Mooie ondergronden! Je hebt wat te doen op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo samen knutselen. Je hebt een leuke collage gemaakt. Ziet er lekker ontspannen uit. Trouwens een geweldig idee om direct in een boekje je geliprint te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stiekem een klein beetje jaloers op alle creativiteit met zulk leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg geslaagd die eerste collage! Je kan van je volgende vakantie misschien een collage maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was weer heel fijn, je collage is leuk geworden, er zullen er vast meer komen nu je de smaak te pakken hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, en zo mooi uitgevoerd. En nu op vakantie allerlei leuke toeristenfolders meenemen en gebruiken. Kan niet wachten op de resultaten. Die krijgen we wel te zien toch!?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk werk is dat, collages maken. Je kunt er echt alle kanten mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je je door mijn bericht liet inspireren. Gezellig om weer samen te knutselen. Het is erg leuk geworden. En je eerste collage is erg geslaagd. Ik las eens ergens mbt collages dat het resultaat eigenlijk altijd goed is, dat het proces en wat je daar aan beleeft belangrijker is. Wie weet durf je straks de collage uitdaging in het najaar aan Mieke! 😀 Alvast een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo met de inspiratie van Conny aan het werk te gaan. Je hebt nu al die mooie ondergronden én geproefd aan het maken van een collage. Genoeg om op vakantie lekker verder aan het werk te gaan. Enjoy the process…

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mieke, wat ben je weer leuk bezig. Ik heb even bij Conny gekeken, de verleiding is groot om mee te doen. Ik denk er nog over.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo ben je weer leuk bezig! Een goed idee, om ook mee te doen straks met de collages?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, ik zie een nieuwe verslaving aankomen...
    Wat ontzettend leuk, Mieke!
    Het is handig om alvast een ondergrond te hebben.
    En zodra je een tijdschrift te pakken hebt (als voorbeeld noem ik de Kampioen) heb je meteen materiaal voor je collage. We gaan er vast nog meer over horen en zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, De Kampioen, wat ik daar al heb uitgeknipt voor o.a. de atc's

      Verwijderen
  14. Enig, die collage Mieke. Fijn dat Janny je daarbij op het goede spoor zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig om samen te knutselen. Heerlijk dat je van andere bloggers inspiratie en ideeën krijgt. Dat gaan vast mooie bladzijdes worden. Met vakantie herinneringen? Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk te zien dat je enthousiast bent en de smaak al een
    beetje te pakken hebt. Je eerste collage in geslaagd geworden Mieke. Met alle mooie ondergronden die klaar liggen gaan er vast een aantal leuke en mooie collages
    ontstaan tijdens de vakantie. Kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Mieke, je hebt de smaak te pakken en wie weet kom je in de vakantie nog wel materiaal tegen om te knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee om zo een vakantie journaal te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om te doen. Mooie collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, wat leuk zeg! Leuk ook hoe die A ondersteboven ligt te ontspannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om creatieve dingen te doen op vakantie. Ik zou ook wel eens willen experimenteren maar heb geen mensen in de buurt om dat mee te doen. Alvast een fijne vakantie gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo gezellig om samen creatief bezig te zijn.
    Collages maken vind ik zo ontspannen om te doen. Lekker schuiven met je materialen totdat je helemaal tevreden bent. Vaak maak ik dan een foto, want als je gaat plakken verschuift soms het één en ander. Dat deed jij ook voordat je weer huiswaarts ging. Heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen