vrijdag 26 juli 2024

HET DUURT LANG

Tja, het duurt wel erg lang voor deze quilt af is. Ik maak hem op de hand, en hij legt het een beetje af tegen borduren ( Randje per week, hoewel ik daarbij achterloop), de bijenquilt en de quilt voor Jackie. Maar ik vind hem nog steeds leuk, dus hij komt echt ooit af.
Het onderste stuk zit aan elkaar. Oei, ik had het wel even mogen strijken, zie ik. 
















Dan moeten de laatste stukken aan elkaar.
En dan nog de randen.
En dan nog de afwerkbies.
Ik houd moed, haha, ooit hangt hij hier aan de muur.

22 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel mooi worden Mieke! Het lijkt me een heel meditatief werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurrijk exemplaar met bijzondere afbeeldingen! Alleen de kleuren te combineren lijkt mij al een heel werk. En dat niet strijken geeft een bijzonder effect! Pluim! Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er al heel er "af" uit hoor Mieke. Nou ja, op dat strijken na dan... ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haal je het geduld vandaan? Heel knap en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere kleur combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het eind is in zicht! En hij is nu al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar twijfel ik nog geen seconde aan. Hij is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, dat kost heel veel tijd! Maar het is ook totaal anders dan een machine quilt... Ik vind hem prachtig hoor Mieke, en gewoon vol houden want deze beauty komt een keertje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lijkt ie al best af. Het is ook een werk met heel veel kleine stukjes, geen wonder dat het lang duurt.
    Maar dat mag, we hebben toch geen haast?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Mieke, en zo houd je wat te kiezen en kun je variëren met welk handwerkje je verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je werkt niet in opdracht toch? Heerlijk om je eigen tempo te kunnen bepalen. Alles handwerk, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig quilt.Een hele klus maar wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat ziet er geweldig uit, wat een werk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. )zeker veel werk, maar ook veel voldoening als hij klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou kennende komt hij vast en zeker af!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. NNatuurlijk komt hij af. Te leuk om te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit quilt, en met de hand en kleine hexjes neemt veel tijd.
    had ik ook met het mistery hexen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is wel een schoonheid Mieke, zeker nu al maar straks voltooid een lust om aan de wand te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soms gaat dat zo. Een project blijft liggen omdat er zoveel tussendoortjes zijn, mmaar eens komt het af en krijgt deze een prachtig plekje. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er al veelbelovend uit! Maar wat een werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen