vrijdag 7 juli 2023

ART ALMERE

We bestaan nog steeds en komen nog steeds bij elkaar. Maar er valt niet altijd iets over te melden.
Deze keer wel. Dinsdag waren we bij Mia. Ze had voor ons een envelop met mooie zijden stofjes om een collage te maken.
Ze had zelf een voorbeeld gemaakt van mooie Kaffe Fassett stofjes.





















Deze stofjes zaten er in:





















Het was leuk om net zo lang met de stofjes te schuiven tot ik een mooie collage had.





















Ik wil hem met de hand doorrijgen, een leuk werkje voor op het balkon.
Deze is van Hilly:





















En deze van Marian:
















Leuk hè, die verschillende collages met dezelfde stofjes.

19 opmerkingen:

  1. Dat maakt handwerken zo bijzonder, met dezelfde materialen zoveel verschillende resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werkjes heb je gemaakt. Ziet goed. Het word zeker leuk! Ik moet zo weg naar fysio. Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee weer! Mooie collages!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke collages. Gezellig om met elkaar bezig te zijn en leuk om te zien hoe een ieder iets anders maakt met hetzelfde materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leuke van jullie club vind ik dat jullie steeds om beurten iets bedenken om te maken en uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo’n klein handwerkje voor op het balkon. Gr., Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hilly Versluis7 juli 2023 om 10:51

    Ik heb toch de machine het werk laten doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit met al die kleine stukjes stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om allemaal dezelfde stofjes aangereikt te krijgen. En hoe verschillend het dan toch wordt! Daar wordt ik ook zó blij van: lekker schuiven en puzzelen met die beeldige stukjes…. Heerlijke opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk en inderdaad een fijn werkje voor op het balkon. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke opdracht. En helemaal mooi dat jullie zulke verschillende werkstukken hebben. Goed weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stofjes zijn dan ook prachtig Mieke, daar maken jullie wel wat moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Met die mooie stofjes , een heel fraai resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker eerst puzzelen met de stofjes om een mooie collage te maken en dan aan de slag om thuis op je gemak alles vast te maken. Dat wordt weer iets moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk! Heerlijk om zo bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, ik krijg gewoon zin om met papier aan de gang te gaan en een collagepagina te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig om samen bezig te zijn.
    Een mooi werkje voor op het balkon idd.
    Leuk zo die collage techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Naar aanleiding van je reactie op mijn naaiblog ben ik bij jou aan het rondneuzen. Dit spreekt me heel erg aan. Ik ga dat ook eens proberen. Ik volg geen nieuwe blogs meer, maar kom zeker nog eens om de hoek kijken.

    BeantwoordenVerwijderen