zaterdag 9 juli 2022

CREATIEF OP VAKANTIE

Natuurlijk was ik tijdens de vakantie af en toe creatief. Ik had mijn gelli plate mee en heb er heerlijk mee gewerkt.






















Ik was zeer tevreden over het resultaat




Ik heb er kaarten van gemaakt die ik wilde versturen. Maar tijdens het schrijven bedacht ik me dat een internationale  postzegel bijna €2 kostte. En dat was me toch een beetje te gek. Dus ik heb gewacht tot ik thuis was en als het goed is, heeft iedereen haar kaart ondertussen gehad. Wél met een Franse groet!


22 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de geli plate mee te nemen. Goed idee dat droogrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik heb hem gisteren ontvangen, DANK JE WEL!!!!
    Ik zie hem ook op de foto liggen. Wat leuk om dat buiten te doen, droogde vast wel snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook, gisteren ontvangen. Superleuk, Mieke. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haalde hem vanmorgen uit de bus. Dankjewel Mieke, een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Mieke, ik was verrast toen het gisteren binnen kwam. Het is een prachtige kaart. Fijn weekend 🥰🍀🌼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was een ware zonnige verrassing. Nogmaals dank.
    Zo grappig dat Blogland ook in de vakantie een rol speelt. Zo ging ik voor Bertiebo op pad voor een kaart van Roodkapje, helaas slaagde die missie niet. Wel zag ik gezichtjes, die ik haar nog moet sturen en voor Sjoerd scoorde is trafohuisjes, maar ook die moet ik nog zoeken uit de berg foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Mieke, mooie kaart. Je hebt een fijne vakantie gehad. De foto’s waren mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk vakantie-wasje heb je daar op het rekje hangen Mieke :-)
    Nogmaals dank voor je vakantiekaart, ben gek op kaarten.
    Nu lekker nagenieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik heb je kaart gisteren gekregen! Hartelijk dank voor de mooie kaart! Wat gezellig zo om buiten te printen met de gelliplate. En zo'n fraaie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die van mijn kwam vandaaag! En ik zie de print zelfs op het droog rekje hangen…
    Dankjewel, Mieke. Wat een goed idee om lekker wat te spelen met de gelli plate, met zulke prachtige resultaten .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om zo buiten te kunnen werken, bedankt voor je mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik haal de kaart nèt uit de brievenbus en wilde je een mailtje sturen om te bedanken. Maar nu doe ik het dus maar even via deze reactie!
    Ik was aangenaam verrast; hoe leuk is dit...
    Grappig hoe alles hangt te drogen aan het wasrek!
    Had je nog bekijks op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vindt net ook een kaart. Wat leuk Hartelijk dank. Creatief bezig en creatieve oplossingen, haha. Al je je maar niet vergist met de was. Groet en fijn weekend. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Mieke, zó leuk !
    Hier is de kaart ook binnen gevallen.
    Een vrolijke, fleurig, zonnige kaart.
    Heel mooi Mieke, heel blij werd ik ervan.
    Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Het was dus een echte Franse kaart (alleen met een Nederlandse postzegel ... groot gelijk!)
    Mooie bezigheid zo op de camping. Je had vast bekijks met je mooi gevulde wasrekje ;-)
    Dank je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk nu eens wat leuk, je bent heerlijk bezig geweest Mieke met
    een prachtig resultaat. Zo leuk ze allemaal aan dat wasrek te zien
    hangen, heel slim bedacht. Wil je hartelijk bedanken voor die
    super mooie kaart, kreeg hem gisteren binnen.. En grappig om hem
    hier op je blog ook weer tegen te komen. Je hebt echt fantastisch
    mooie exemparen gemaakt!!! Wat een zalig kleurenspel....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes ik heb gisteren ook ontvangen. Je hebt heel mooi gemaakt. Ik wist niet jij dit maken. Nu weet ik het van jou logje. Knap gedaan. Erg leuk om te doen. Erg creatief ben je geweest. Ik vond al raar Nederlandse postzegel. Nu begrijpt het. Je hebt heel groot gelijk dat je in nl op te sturen. Wat duur in Frankrijk. Toch anders. Nogmaals bedankt. Ik had gisteren al Mail gestuurd. Nogmaals bedankt voor mooie kaart. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hej Mieke, heerlijk zo'n waslijn met mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk dat je de gelli plate mee hebt genomen!
    Ook op reis ben je creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij bent echt een creatief rolmodel hoor! bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen