donderdag 2 juni 2022

Vreemd. Ik heb dit bericht gisteren geplaatst, maar het staat bij niemand in de lijst. Dus ik plaats het nog maar eens. 

Deze quilt ligt er ook al heel lang. In januari heb ik hem geregen, hoogste tijd om er verder mee te gaan. Een kwestie van "aan de slag", iets waar ik wel eens moeite mee heb. Ik ben altijd wel bezig, maar vaak blijft het steken op het afmaken.
Dus nu de handen nog even rust verdienen, mag de naaimachine haar werk doen.
Wat is het toch jammer dat de kleuren niet altijd goed zijn. Deze ster is echt appeltjesgroen



Eerst maar eens de sterren doen. Ik houd niet zo van het hele dichte doorquilten, dus ik houd het simpel. Gewoon de naden volgen. Je kunt het niet heel goed zien, maar het wordt mooi.

14 opmerkingen:

  1. Goed dat je het bericht dan nog maar een keer plaatst... Wat een gezeur toch met Blogger!
    Deze mooie quilt heeft niet veel extra nodig aan quiltwerk, vind ik. Natuurlijk, de lagen moeten her en der wel aan elkaar zitten... Maar verder vind ik het prachtig als je het rustig houdt.
    De kleuren zijn zo sterk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blogger doet rare dingen de laatste tijd. Ik heb dat ook wel eens gehad dat een bericht niet in een lijst kwam. Nu deze wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad stond deze blog gisteren niet op de leeslijst.
    Maar je leuke ster is hier op mijn laptop echt appeltjesgroen.
    Soms is dat afwerken wel iets dat blijft liggen, maar leuk dat je nu toch aan de slag gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gedoe. Maar ja nu zien we hem toch. Het is nu weer de vraag of je de reacties kunt lezen, want dat is ook maar afwachten tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mieke, wat is dit een mooie leuke quilt! Zo ben ik ook, niet gauw iets afmaken, maar het komt bij jou vast goed! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werk aan de winkel. Gedoe toch bij Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie frisse kleuren!
    Goed dat je 'm af gaat maken. Die verdient een mooi plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze quilt is al mooi van zichzelf, dus niet teveel quiltwerk. Kleur goed weer laten komen op de foto is wel een ding. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend doet Blogger toch de laatste weken. maar gelikkig
    kunnen we nu je post bewonderen. Echt een prachtige kleuren
    combinatie Mieke, en dat verschil van kleuren kan ook aan jecomputer
    liggen. Iedere computer geeft de kleuren weer anders weer.
    In de bovenste foto zie ik niet echt appelthesgroen maarop de
    tweede foto zie ik weer wel appeltjesgroen.
    Vind de manier van doorstikken perfect bij deze quilt passen.
    Succes met de vorderingen.....πŸŸ’πŸŸ¨πŸ”ΆπŸŸ¦πŸŸ 

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij mij staat dit bericht nu 2x in de lijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij staat dit bericht er nu ook 2 keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kleuren.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gek Mieke, hij staat niet bij mij in de lijst maar toen ik je naam aanklikte krijg ik hem wel twee keer te lezen. De wegen van Blogger zijn ondoorgrondelijk.

    BeantwoordenVerwijderen