woensdag 22 juni 2022

MAPJE

Ik maakte tijd om het mapje af te maken.
Hier zie je de binnenkant. De hexjes zijn gewoon voor de versiering. 





















En dit is de vrolijke buitenkant.





















Daarna kon er vulling tussen en werd het mapje dichtgenaaid.
Haastige spoed is zelden goed, het lintje zat ín het mapje.
Dus dat betekende naadjes losmaken en het lintje goed doen.






















En zo ziet het mapje er opgevouwen uit.
Is het geen schatje?





















Ik ga er mijn hexjes in bewaren. En dan in het zicht leggen, zodat ik daar lekker mee verder ga.
Maar eerst dit hexje op een ander plekje naaien, want zo zie je er niks van.


11 opmerkingen:

  1. Ja, het is ontzettend schattig dit mapje! En leuk dat je het meteen gaat gebruiken. Ik ben wèg van dat mooie lichtblauwe stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een schatje.
    Dat ziet er leuk uit om in het zicht te leggen, zodat je lekker verder kunt werken aan de hexjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt een schatje, die lieve kleurtjes maken het ook zo mooi.
    Een prima ide om er je hesjes in te verzamelen, er kan heel wat in, volgens mij.
    Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk mapje, dat ga je met plezier gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig bruikbaar tasje! mooie pastel kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooi en handig mapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en leuk ook
    Zeker fijn om er wat in te bewaren
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat werd het leuk. Ik zie een plekje om je naalden te bewaren en de stof zijn ook precies naalden. Heel tof x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is het geworden. Ik zou de hexagon ook verplaatsen. Jammer van het touwtje/lintje, haha. Altijd goed opletten tot de laatste steek. De laatste week is het tornmesje ook mijn vriend geweest. Het mapje mooi in het zicht leggen en genieten van je werk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk mapje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een schattig mapje geworden Mieke, het zijn van die
    prachtige kleuren en motiefjes, heel harmonieus.
    Daar ga je veel plezier van hebben, alleen er naar kijken
    is al heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen