donderdag 9 december 2021

ARTALMERE

Dinsdag kwamen de dames van ArtAlmere weer bij elkaar. Het was een kleine groep, Mia en Eike konden er helaas niet bij zijn.
De bijeenkomst was bij mij en we gingen een boekje maken uit het boek : bound.





















Ik had papier gekocht voor iedereen en na een lekkere kop koffie en thee gingen we aan de slag.
Van te voren had ik geoefend want ik dacht dat het een ingewikkeld projectje was, maar dat was het helemaal niet, het was juist heel leuk.
























Hier zien jullie wat er gemaakt is, van alles wat, want niet iedereen wilde meteen met een groot vel beginnen.


















Na de lunch kwamen er nog wat boeken uit mijn boekenkast en hebben we ons verlekkerd aan al het moois wat erin staat.
















Volgende keer gaan we met dit boek aan de slag. Ik heb er nu al zin in.


18 opmerkingen:

  1. En dan maken jullie er vast ook weer iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me heel gezellig zo bij elkaar!
    Natuurlijk heb je als echte juf even vooraf gekeken hoe het moest, stel je voor...:)
    Leuk boekje, allemaal zakjes met een kaartje erin? Of zijn het stofjes?
    En leuk om al weer naar de volgende meeting uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en erg leuk, om zo samen boekjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om lekker te snuffelen in mooie doe-boeken.
    Soms ben je vergeten wat je had en zie je weer iets nieuws.
    Heerlijk om even samen iets leuks te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee is dit. Het is een mooi boekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geinige boekjes maakten jullie. Het thema van de volgende keer lijkt me erg interessant. Leuk zo met elkaar iets te maken, elkaar te inspireren. Mooie boeken bezit je. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke boekjes! Het ziet er ingewikkeld uit, maar als jij het zegt zal het wel meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig zo met elkaar.
    Ziet er allemaal mooi uit
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig Mieke, zo hou je de moed erin in donkere tijden 😃
    Leuk om te zien en te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig weer een keertje bij elkaar te komen en samen een
    nieuw project te gaan maken. Het is en leuk boekje en ik zie
    er ook eentje in het klein dat lijkt me ook leuk om te maken.
    En wat een heerlijke stapel boeken kwamen er uit je boekenkast,
    daar kan je uren mee zoet zijn en veel inspiratie door krijgen.
    Ga je ons nog meer boekjes uit dat boek laten zien als je ze
    gemaakt hebt???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is het niet een heerlijk boek om zo, met een groep, een voorbeeld uit te werken? Dit boekje is heel geschikt om mooie papiertjes, versierde labels of mooie spreuken in te steken. Wat ziet het er gezellig uit, met elkaar aan het werk. Daar word je heel blij van.
    Ik ben ook heel benieuwd naar het volgende boek!
    Je vergeet vaak een beetje, wat je nog aan inspiratie kunt vinden in je eigen boekenkast. Dit wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Mieke en gezelligheid alom .
    Leuk met zo’n groepje, een en al creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig zo samen!
    Mooie boekjes hebben jullie gemaakt. Ook leuk om met collages te vullen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig, die bovenste drie boeken heb ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me heerlijk om met elkaar zo bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook alweer zo mooi. Zal gezellig geweest zijn zo samen. Leuke boeken heb jij in je boekenkast trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen