vrijdag 23 juli 2021

ARTALMERE

Dinsdag waren we eindelijk weer als Art Almere bij elkaar. We hadden elkaar lang niet gezien en hadden heel wat te vertellen. We waren nog niet compleet, hopelijk de volgende keer in augustus wel.
Er viel weer veel te bewonderen, maar omdat een aantal werken op een tentoonstelling komen, kan ik er geen foto’s van plaatsen.
Maar ik heb wel een foto van dit mooie werk van Marian.





















Zij heeft prachtige smalle lijnen genaaid.
Mia is aan het haken geslagen:
Hilly had een werkje over Corona mee. We blijven er nog een tijd last van houden, vrezen we.
























Ik had van alles en nog wat mee, natuurlijk nog niks af, jullie hebben het regelmatig langs zien komen.
Hopelijk heb ik bij de volgende bijeenkomst eindelijk weer eens een Affo.

P.S. ik stuurde mijn foto's op mijn mobiel altijd via "Collect " naar de laptop.
Nu moest ik ineens inloggen, heb ik gedaan, maar ik krijg de foto's niet meer geopend.
Wie herkent dit of weet wat ik moet doen?

13 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal, vooral die bovenste met die lijnen. Kan je niet helpen met het foto-probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel kunstig gemaakt dat werk met die smalle lijnen.
    Kan je niet helpen met het fotoprobleem, ik stuur mijn foto's altijd van mijn mobiel per e-mail naar mijn laptop.
    Heb daarom op mijn mobiel een ander mailadres, dan lukt dat prima, anders zou ik de foto's weer terugkrijgen op mijn telefoon.
    Hoop dat er iemand is die het wel kan oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quilt met dat lijnenspel. Heeft ze dat met een snij techniek gedaan of overal stofreepjes tussen genaaid?
    Ik kan je ook niet met de foto's helpen. Ik zet mijn foto's in Google foto's en plaats ze vandaar op mijn blog. Hopelijk vind of krijg je een goede oplossing.
    Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig weer zon bijeenkomst. Prachtige quilt met die smalle lijntjes. ook fraai het haakwerk!
    Ook ik stuur mijn foto's per mail naar de PC . Geen enkel probleem al krijg ik de foto ook op de iPhone, maar die verwijder ik dan even. ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto’s, je weet het, ik houd van smalle lijntjes 😊. Ik heb mijn foto’s via Google op alle apparaten, lekker makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om weer samen te kunnen genieten van elkaars werk. Mooi werk van Marjan. Ik weet helaas ook geen oplossing voor je collectprobleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dingen worden er in jouw groep gemaakt. Ik weet ook al niet hoe je het moet oplossen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat jullie weer bij elkaar waren. Zo verheug ik me op de schrijfcursus, die ging het afgelopen seizoen via zoom, maar dat is absoluut niet hetzelfde, ik heb ook niet meegedaan. Met de foto's kan ik je niet helpen. Ik fotografeer bijna nooit met mijn telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat jullie weer met een aantal bij elkaar zijn gekomen,
    gezellig bijpraten en alle mooie kunstwerken van elkaar bekijken.
    Dat lijnen spel is echt fantastisch om te zien, ook heel mooi van kleur.

    Wat betreft de foto's; Als je de USB kabel van je mobiel aansluit op je
    computer dan kan je de foto's meteen op je computer zetten zonder
    Collect nodig te hebben. Als je eerst een nieuwe map aanmaakt met
    naam van je foto's dan kan je ze daar meteen instoppen en hoef
    je niet te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat werk van Marian is inderdaad schitterend. En wat je foto's betreft, ik doe hetzelfde als Création, met een USB kabeltje rechtstreeks naar mijn laptop, in Picasa waar ik ze dan nog wat bewerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en echt kunst werk is er bij, vooral de bovenste.
    van het foto programma weet ik niet, ik doe het met delen en dan naar de computers adres.
    Fijne zondag. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn stuk voor stuk weer juweeltjes Mieke.
    Fijn dat jullie weer bij elkaar konden komen.
    Met de foto’s kan ik je niet helpen, maak nooit foto’s met een mobieltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat veel moois is er te bewonderen in jullie clubje...

    BeantwoordenVerwijderen