woensdag 23 juni 2021

BOEK MAKEN

Twee jaar geleden kreeg ik een boek over Boeken maken kado.
Ik was er superblij mee, want ik kreeg ook papier en gereedschap. 
Bij Irene las ik dat zij het boek ook heeft en er uit aan het werken is.
Zij maakt echt mooie werkjes, en dat wilde ik ook proberen. 
Toen ik het boek pakte, zag ik dat ik al een boekje had gemaakt.
Nu moet ik me maar eens door Irene laten inspireren en verder gaan.
Irene maakt trouwens hele mooie dingen.
Kijk maar eens wat ze mij stuurde:
Een uitvouwbaar boekje over Nieuw-Zeeland. Met muziekpapier ( gebruik ik zelf ook vaak), en ik zie mezelf met fototoestel. En er is nog ruimte om zelf wat in te doen. En dat ga ik zeker doen.

15 opmerkingen:

  1. Oooh, schitterend Mieke.
    Ja Irene maakt zó veel moois.
    Wat aardig dat ze jou wat stuurde over jullie mooie reis.
    Geniet ervan en nu zelf aan de slag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Mieke, veel succes met je eigen boekje, dat komt vast goed met zo'n mooi voorbeeld bij de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk, dat mijn boekje zo in de schijnwerper wordt gezet! Het basis idee is zó eenvoudig, dat je er een heel persoonlijk boekje van kunt maken: de landkaart van dát deel waar je geweest bent, een paar toepasselijke stickers en het mooie muziek papier.
    Ik ben heel benieuwd naar jouw uitwerking van een project uit het boek. ( trouwens ook erg leuk om er met een kind aan te werken)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje kreeg je kado! Leuk om zelf boeken in te binden, heb er ook ooit nog een cursus over gevolgd.
    Geen idee meer hoe dat moet, maar ik heb ze nog wel.
    Veel plezier van het boek wat je hebt om het zelf te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk. En die ze voor jou maakte, super. Ben benieuwd wat jij gaat maken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk, dat Irene dat maakte voor je natuurlijk, maar ook echt een erg leuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is leuk Mieke! Ik ga eens uitkijken naar het boek 📚. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve verwennerij heb je van Irene gekregen, ziet
    er heel mooi uit, een extra mooie herinnering van jullie
    bijzondere reis. Leuk dat jij dat mooie boek ook hebt, en je
    maakt me nu heel nieuwsgierig welk voorbeeld jij gaat gebruiken
    en tot een geslaagd resultaat gaat brengen.
    We krijgen het ast binnenkort van je te zien.
    Veel succes met de vorderingen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Mieke,

    dat ziet er prachtig uit.
    Ik zou zoiets misschien ook wel eens kunnen maken...
    Ben wat ongeduldig??

    Maar jij niet!
    IK vind het geweldig...

    Liefs, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! ik ken het boekje , je kunt er door die manier van vouwen ,veel leuks mee laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat boekje ken ik niet. Heel erg leuk.
    Ha, ha volgens mij moet je opruimen voor de verhuizing ipv iets nieuws beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt me een heel leuk boek. Kwam je het weer tegen tijdens het inpakken? ;-)
    Ik ga het boek eens even google-en.
    Ben benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh fijn, een zelfgemaakt boek/schrift.
    En toeval of niet, heir ligt alles klaar om zelf een boek te maken, inclusief het boek van de twee Noren die zo graag breien en knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heel veelbelovend uit... Leuk om dit te doen, Mieke!

    BeantwoordenVerwijderen