zaterdag 5 december 2020

POST

Zo af en toe valt er post in de brievenbus.
Heerlijk vind ik dat. Vooral als het zelfgemaakte kaarten zijn. Of kaarten die echt voor mij zijn uitgezocht.
Nu kreeg ik dus weer post.
Eerst een prachtige kaart van Mia
Op de achterkant een mooie tekst. 

Deze heeft Toos gemaakt. Ze schrijft achterop dat ze hoopt dat ik hem mooi vind. 
Wat een vraag, hij is echt Prachtig. Zelfgeverfde stof en versierd met bling bling.
De kaart en atc kreeg ik van Bianca. Zijn ze niet prachtig?
Zal ik volgend jaar weer een atc ruil regelen, vroeg ik me af??
En tenslotte een kaart van Janny  met de vraag om, als het weer kan, een keer naar haar toe te komen en dan samen te gaan werken met naaimachine of gelliplate.
Goed idee, ga ik zeker doen!






















23 opmerkingen:

  1. Een leuk idee Mieke, de atc ruil.
    Mooie kaarten zijn gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke en creatieve kaarten. Leuk dat jullie dat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog een leuke post, zeg, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is leuk als je zulke post krijgt! Ik weet er alles van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jááá ......atc ruil, zeker weer doen Mieke, leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige verwennerij. Vorig jaar maakte ik de kerstkaartjes op atc-formaat, dit jaar zijn ze een slagje groter. Als je een ruil organiseert doe ik zeker mee. Zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer prachtige post ontvangen Mieke, dat is toch
    pure verwennerij. Lijkt me heel leuk om volgend jaar weer
    mee te doen met een atc ruil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig om deze mooie kaarten te ontvangen! Hopelijk kunnen jullie weer snel samenwerken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post krijg je. Wat hebben deze posten erg leuk gemaakt. Echt iets voor jou. Erg lief van deze mensen die hebben gestuurd naar jou. Fijne dag. Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de een of andere manier doet de kaart van Mia mij aan het werk van Jopie Huisman denken. Prachtige kaart, de anderen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt weer genieten van al die prachtige zelfgemaakt kaarten!
    Zelf hang ik kaarten altijd met magneetjes op de koelkast, maar dat worden er bij jou wel te veel. Leuk om steeds te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je leuke kaarten gekregen. Als ik het zie wil ik het ook gaan doen. Haha. Voorlopig maar genieten van producten van anderen. Mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en gezellig blog heb je Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echte post is zo leuk!
    Ik maak altijd een vreugdesprongetje als er iets op de deurmat ligt.
    Prachtige kaarten zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooie en leuke post is altijd een feestje.
    En zo fijn als de kaart met zorg en liefde is gemaakt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn Mieke,

    wat ben je lekker verwend met mooie zelfgemaakte post!
    Ik kan me voorstellen, dat je er erg blij mee bent...

    groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn we toch en allemaal zo verschillend. Leuk hoor juist in deze tijd zo fijn om iets te ontvangen beetje een gevoel van bij elkaar horen en er voor elkaar zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen