woensdag 23 januari 2019

ART QUILTEN IN ALMERE

Na jaren iedere maand naar Wildervank te hebben gereden voor QuiltPlus stopte ik daar en was ik op zoek naar een nieuwe Art groep, maar dan dichter in de buurt.
Van Mia hoorde ik dat ze zo'n groep in Almere wilde gaan starten en ik meldde me meteen aan.
Gisteren was het zover en kwamen we met vijf vrouwen bij elkaar.
Mia, Pieternel, Marianne, Hilly en ik.
Het was leuk om weer eens over je werk en je wensen te kunnen praten. Natuurlijk hadden we allemaal wat werk mee. Ik ben en blijf in de ban van lijnen en had o.a.dit mee:
Nog volop in de ontwerpfase, maar dat geeft niet.
Het was een leuke en inspirerende bijeenkomst en in februari komen we weer bij elkaar en gaan we stempelen en met de gelliplate werken.
Ik heb er nu al zin in.
In maart komt iedereen bij mij thuis en gaan we met smalle lijnen werken.
Wat een heerlijk vooruitzicht!!

14 opmerkingen:

  1. Zo leuk met gelijkgestemden inspiratie opdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n clubje, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk zo'n groep. Daar zul je veel inspiratie opdoen en technieken leren!Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewéldig, zo'n "nieuwe" ArtQuilten groep. Daar komen vast weer mooie werkstukken uit voort. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Mieke, lekker dichtbij en gezellig een Bee in ArtQuilten. Veel plezier! En de lijnenblok van jou is mooi en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat worden heerlijke bijeenkomsten, genieten wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad een leuke en informatieve bijeenkomst bij mij thuis, als het allemaal gaat worden zoals we nu denken worden het hele creatieve dinsdagen. In Februari gaan we verven/stempelen en andere verfdingen doen bij mij aan de grote tafel. Ondertussen zoeken naar ???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn mieke, dat reizen wordt je zat, en nieuwe mensen leren kennen met dezelfde passie is heerlijk hé.
    ik voorspel een vruchtbare periode :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mieke,

    dat is heel inspirerend, zo met elkaar!
    Dit werk van je begint er al heel mooi uit te zien!

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me superleuk zo'n clubje! Maar jullie doen niet alleen aan quilten, begrijp ik... Wat een gelli plate en lapjes samen? Maar misschien hebben jullie wel een geweldig idee...
    Je lijnenspel vind ik mooi, knap gedaan ook.. daar is over na gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn voor je Mieke dat er nu een Bee is in Almere met gelijkgestemden. Heel veel plezier en creativiteit met elkaar!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je lijnen prachtig!
    Stempelen en gelliplaten klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om zo samen creatief bezig te zijn. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen