vrijdag 18 januari 2019

ACTIEF OP TEXEL

Derde kerstdag vertrokken we voor een week naar Texel. Wat een luxe om daar een huisje te hebben.
Ik had de naaimachine mee en ben heerlijk aan het werk geweest.
Eerst de Kaffe quilt afgemaakt.
Dat was nog wel even puzzelen.
 
Maar uiteindelijk wist ik hoe ik hem wilde hebben:
 
 En hier is hij dan helemaal in elkaar gezet.
Detail:
Ik heb al stof voor de achterkant, dus nu thuis dubbelen en quilten.
Van restjes zijde maakte ik nog kaarten:
Mijn kaartenvoorraad is aardig geslonken, dus iets nieuws is nodig.
Wil je nog meedoen met de atc ruil? Klik dan hier

16 opmerkingen:

  1. Wat zul je je dan tevreden voelen! Ps. ik ben de retourenvelop vergeten. Komt er aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Mieke,

    wat ben jij mooi bezig!
    Compliment voor deze prachtige quilt.
    Ik heb er enorm veel bewondering voor, want ik denk dat het heel veel werk is!!

    Prettig weekend!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende blokken, wat een kleurenpracht!
    Dat blauw met oker vind ik ook een mooie combinatie...
    En zoals je dat vorm geeft... kunstzinnig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verslaafd aan KF levert weer een prachtige kleurencombi op, ook je kaarten zien er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je even op je gemakkie de blokken kon uitleggen, want er zijn veel mogelijkheden om ze aan elkaar te naaien, dan wordt het steeds anders.
    Mooi is hij zo geworden. Lekker fleurig met die vrolijke stoffen.
    Maar geen idee hoe groot hij is. Hij lijkt me zo op de foto iets van 1 x 1 meter, maar daar kan ik me best heel erg in vergissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden. Dat schuiven met vlakken lijkt me hogere wiskunde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is er fijner, dan heerlijk aan zee in jullie huisje bezig te zijn met een quilt!
    Je hebt er een fraai ontwerp van gemaakt!
    Ook weer mooie kaarten erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk een huisje aan ze waar je met veel plezier kunt zijn en uitwaaien aan het strand.
    De kleuren van de quilt spatten van het scherm leuk hoor is de blokken maken en dan puzzelen hoe ze in elkaar worden gezet.
    Maar het is je gelukt hoor erg leuk geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden Mieke, deze log cabin quilt!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een vrolijke quilt geworden van de Kaffe Fasset stoffen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat klinkt dat heerlijk Mieke, in je huisje op een eiland creatief bezig zijn! Zo mooi, al die kleuren en vormen bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De eilanden geven altijd zo'n fijn vakantiegevoel. Heerlijk om daar een huisje te hebben.
    Je quilt is kleurrijk. Mooi op elkaar afgestemd.
    Leuke kaarten maakte je. Kaarten sturen en krijgen is zo leuk. Vooral zelfgemaakte!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mieke,

    wat een heerlijk weer he!
    Ik ga gauw naar buiten...

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen