woensdag 28 november 2018

WORKSHOP

Maandag was ik, met Hilly en Mia, een dagje naar Hannie.
Hannie maakt prachtige quilts, maar ze maakt ook heel veel moois met papier en daarom waren we bij haar.
Ze zou ons de fijne kneepjes van een boekje maken bijbrengen en dat werd een heerlijke dag.
We hadden zelf papier, gedroogde bloemen,stempels enz. meegenomen en Hannie had heel veel voor ons klaarliggen.
Van een blad uit een oud muziekboek van mijzelf maakte ik dit:
Terwijl wij druk bezig waren, kwam er koffie met heerlijke stroopwafelcake op tafel. En daarna werd er weer hard gewerkt. Ik had als thema “ kleur” gekozen en dat zag er zo uit:
Groen:
 Blauw:
Rood:
Mia was ook goed bezig:
 En hier het werk van Hilly:
Het was een topdag en op de terugweg in de auto bedachten we dat we wat vaker iets met zijn drieën willen doen.
Hannie ( en Gerard) bedankt voor de heerlijke dag met volop inspiratie en heerlijke soep!!

14 opmerkingen:

  1. Mooie resultaten. Ik realiseer me nu pas dat ik nog een pers vol heb zitten.
    Moet ik nodig naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om samen te doen en de resultaten zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Mieke! Zo mooi in evenwicht en dan die kleuren....
    Maar, het is nog geen boekje geworden, misschien komt dat later als je er meer hebt gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad weer een dag vol inspiratie en concentratie. Het is inderdaad heel leuk om samen aan de slag te gaan binnenkort via het Art Quilten in Beeld. Uitdagingen genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt heel mooi uit, en gezellig om dat zo in een groepje te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben hard gewerkt en een gezellige dag gehad.
    Het is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Vooral ‘groen’ vind ik erg geslaagd; mooi in balans.
    Gezellig, zo’n doe-dagje samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik hoef eigenlijk niet te vertellen dat ik dit heel gaaf vind! Wat zou ik zoiets graag met vriendinnen doen, maar helaas hebben ze niet zoveel met papier..
    Je hebt echt hele leuke pagina's gemaakt!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, vind de kleuren van jou prachtig, maar de andere werkstukken zijn ook mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Zo mooi. Prachtig. Je kunt er veel mee doen. Omslag voor een boekje, voor een oorkonde, kerstkaart, kunstwerkje aan de muur. Super hoor.
    Heb je al plannen?
    Groet Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooh wat prachtig Mieke. Het papier is dat zelfgeschept door Hannie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik vond het een heel geslaagde dag, zeker met zulke creatievelingen! Jullie hebben mooie resultaten gemaakt...
    Leuke foto's heb je geplaatst ,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie creaties.
    Gezellig zo'n dag!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om dat samen te doen, lijkt me erg gezellig en nog met mooie werkstukken ook!

    BeantwoordenVerwijderen