maandag 25 juni 2018

HANDWERKEN OP VAKANTIE

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Met de caravan weg is voor ons altijd heerlijk en we zijn het altijd eens: waar de zon schijnt blijven we. Als de camping dan op loopafstand van een dorp met wat winkels is, dan is het voor ons helemaal goed.
Dit jaar kwam er niet veel van handwerken: het lezen, zwemmen, brocantes, luieren nam meer tijd in beslag.
Het enige dat ik deed was wat verven en borduren.
Ik begon hier al eerder aan, maar nu is het af. Ik vind het zelf een mooie cirkel. Nu bedenken wat ik ermee ga doen.
Oja, ik heb ook gevlochten:
Dat worden weer kaarten. Altijd leuk om te maken en leuk om te versturen.

11 opmerkingen:

  1. Heet schijnt te helpen als je eerst zelf reageert en dan onderaan iets aanklikken. Dan zou ik de reacties weer via de mail moeten ontvangen. Ik ben benieuwd of het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je mijn berichtje nu binnenkrijgt Mieke, als je tenminste op "melding sturen" hebt geklikt dat onder je eigen berichtje stond.
    Jij bent ook bij Blogger, dus moet het helpen, gaat bij iedereen goed.
    Je hebt een mooi borduurwerk gemaakt, en de quilttop voor Johnny vind ik zo leuk en fleurig. Hij is er vast heel blij mee, maar ja oma moet hem nog wel "even" quilten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbelop! Een leuke vakantie en nog wat werkjes klaar.
    Mooi toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar is het vakantie voor Mieke! Als er veel te doen is, doe je minder handwerk.
    Het is fijn dat je dat tussendoor kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Had ik nou toch maar beter leren matjes vlechten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het nog gelukt Mieke? Krijg je nu wel je reacties binnen in je mailbox?
    Niet aan me terugmailen, want dat kan nu niet meer, dat komt door Blogger die de boel heeft veranderd :-(
    Kijk morgen wel hier weer even voor het antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is niet gelukt Floor. Ik krijg wel berichtjes op het blog, maar niet via de mail. Misschien toch ergens iets niet goed afgesteld?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig dat vlecht matje. Ga ik snel eens met kinderen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurwerkje en weer hele mooie matjes.
    Ik lees dat jij ook geen bericht meer ontvangt als er iemand op je blog reageerd. Ik kreeg enkele weken geleden geen enkele reaktie meer en dat vond ik erg vreemd
    Onze dochter heeft even gekeken en zag dat ze wel ergens stonde opgeslagen. Nu moet ik wel enkele handelingen verricten om te kunnen publiceren, erg frustrerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou graag een vlecht kaart ontvangen. Stuur ik jou een. .. Verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen