donderdag 19 mei 2022

 Reageren bij blogger gaat lastig. Misschien helpt dit:
Als je dit ziet: tik dan op anoniem. 





















Je krijgt dan een wit schermpje. 
Je vult je naam in en daaronder je blogadres. 
Het is even puzzelen naar de lijntjes. 





















Dan klik je op Doorgaan en kun je je bericht schrijven. Bij veel blogs werkt dit voor mij. Hopelijk voor jou ook. 
Waarom het zo moet? Geen idee. Maar ik hoop dat het reageren nu beter gaat. 

En lukt het niet? Dan weet ik het ook even niet.  

13 opmerkingen:

  1. Het is een trieste, ambetante, lastige boel. Waarom kunnen ze dat niet oplossen? Ik heb het ook bij heel veel blogs. Bij die van jou (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad zo werkt het, maar soms lukt het op de gewone manier. Ze maken er vaak een potje van! Dank je Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mijn MacBook gaat het wel, niet op iPad. Het wordt er zo niet leuker op. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de pc heb ik geen problemen, maar wel met mijn telefoon. Sommigen reageren dan maar als Anoniem, met hun naam eronder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms sta je niet goed ingelogd, het is goed om dit even te checken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Blogger toch steeds vervelend bezig, ik vraag me steeds af
    of ze niet een keer iemand met verstand van zaken ernaar kan
    laten kijken. In plaats van verbeteringen wordt het zo 0ngeveer
    bijna niet meer om mee te werken.
    Bij jou heb ik nog steeds geen problemen via mijn laptop.
    Bedankt voor het melden Mieke,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik schreef er ook al over. Mogelijk is het een kwestie van browser, stomvervelend is het wel. Hopelijk komt dit bericht nu wel door. Het vorige hangt weer eens in de wolken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de tip. Ik ga het uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik ga gewoon naar "Internetversie"(staat onder Homepagina, onder reacties) klik er op en dan lukt het me ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is jammer dat ze het zo hebben aangepast. Bij jou kan het nog op de oude manier, maar voor hoelang nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat fijn deze uitleg. Ik snapte al niet wat er aan de hand was. Bij sommige blogs is geen enkel probleem, bij anderen kan ik het reactie formulier niet eens openen. Ik zal nog uitzoeken of dit alleen met mijn Android telefoon zo is of dat het ook bij de laptop fout gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op je nieuwste bericht kan ik niet reageren. op deze wel. Blogger is grillig! T zijn wel weer mooie blokjes in dat andere bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We willen even testen op deze blog, i.v.m. problemen met reactie achter laten bij blogspotters.

    BeantwoordenVerwijderen