donderdag 9 september 2021

HEI

Bij veel bloggers las ik over de hei. Vroeger vond ik er niet veel aan, maar nu we een paar keer in Ermelo gekampeerd hebben, vind ik het prachtig. 

We besloten om de boel de boel te laten en even naar de hei te gaan. En het was er zeker mooi. We hebben even genoten van een middagje weg.
























We denken dat dit vennetje nieuw was, we hadden het niet eerder gezien.
















 





















Als we straks verhuisd zijn, gaan we lekker met de caravan naar deze mooie plek. Een leuk vooruitzicht.

18 opmerkingen:

  1. Zeker de moeite waard, om een vrije middag te nemen. Prachtig toch dat uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan Mieke, zo’n vrije middag.
    Daarna weer met frisse moed verder, want verhuizen is ook leuk, vind ik dan hè !
    Heerlijk vooruitzicht naar een nieuwe fase in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die paarse heide, de moeite waard om te gaan bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het blijft bijzonder die paarse velden te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind de heide prachtig. Ik houd van dat uitgestrekte.. En als er afwisseling is met stukken bos, dan is het helemaal boeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen de kleur al in dit jaargetijde! Heerlijk om even afleiding te vinden van alle verhuisperikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi de hei, heb verschillende foto's gezien.
    Maar niet in het echt gezien
    Vrije middag is goed besteed. Succes met de verhuizing.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uitgestrekte heidevelden zijn prachtig om te zien.
    Dat vennetje ziet er inderdaad nieuw gegraven uit.
    Misschien een fijne drinkplaats voor de diverse dieren die daar leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groot gelijk even pauze houden en van de natuur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk Mieke dat jullie even een middagje zijn gaan genieten
    van de prachtige heidevelden, even de dozen de dozen laten.
    Zo begin je weer met frisse moed in jullie nieuwe paradijsje.
    Je bent vast al heel druk in je Atelier, ben heel nieuwsgierig
    hoe alles er uit komt te zien. Veel succes wens ik jullie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed zo, even er tussen uit. Want het geeft een drukte hè, zo'n verhuizing dus fijn dat je even je blik verruimd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Mieke,

    gelijk heb je!
    Lekker even de boel de boel laten...
    Straks is er nog genoeg te doen.

    De HEI!!!
    Mooi...

    Prettig weekend!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie, kleurige onderbreking van de verhuisperikelen. Succes met de laatste loodjes. Heerlijk vooruitzicht, kamperen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie plaatjes!
    Ik vind zo'n enorme paarse heide altijd een prachtig gezicht.
    Voor thuis koop ik wel eens witte heide. (Past beter bij de rest hier ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om even ertussen uit te "knijpen"
    Succes met alles
    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik maakte veel door, werd bedrogen door mijn man met zijn collega's, hij bracht veel tijd door op het werk. Ik was gefrustreerd en wist niet wat ik moest doen. Totdat ik Dr Damisa tegenkwam die me hielp mijn man te betoveren om voor altijd van me te houden en ik woon nu al 3 jaar met hem samen dankzij Dr Damisa. Neem contact met hem op via WhatsApp + 2349019010998 of e-mail doctordamisa@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen