zaterdag 8 mei 2021

600 UITSLAG

Vrijdag heeft Neo een naam getrokken uit de stapel aanmeldingen voor de Give-Away.
En de gelukkige is Elizabeth.
Neo liet het briefje niet meer los en ging er lekker op tekenen.

Voor de andere dames heb ik natuurlijk ook iets gemaakt en maandag gaat alles op de post.
Omdat ik niet ieders adres heb, liggen hier nog wat enveloppen ,voor dames die reageerden, op tafel.
Als je gereageerd hebt op het stukje over 600 blogs, en eind volgende week niets ontvangen hebt, mail me dan even je adres door, dan stuur ik het alsnog op.



14 opmerkingen:

  1. Neo zal wel trots geweest zijn, dat hij een briefje mocht uitzoeken... logisch, dat je het dan niet kwijt wil.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Elisabeth! En wij allemaal begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, je doet aan troostprijzen. Lekker bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk voor een kind om zoiets te mogen doen en hij heeft het goed gedaan.
    Gefeliciteerd Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat Neo de trekking mocht verrichten. Leuk dat je veel meer mensen gaat verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mieke,

    een troostprijs! wat leuk!ik ben die anonieme ma broeders.
    marian broeders
    margrietstraat 20
    2202ts noordwijk.

    reuze spannend !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oepsie, ik ben de gelukkige lees ik... Wat een verrassing!
    En iedereen een troostprijsje is wel erg lief van je...
    Ik ga op de uitkijk zitten volgende week hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Elizabeth, dat heeft Neo toch
    maar mooi gedaan. En wat lief Mieke een troost envelopje
    voor de andere schrijfsters, fijne moederdag......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent echt een schat dat je Neo en al die anderen blij wilt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goede hulp heb jij! Heerlijk dat hij vervolgens op het briefje ging tekenen. Hij nam z'n taak heel serieus.
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch een leuk mens, zelfs troostprijzen weg geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor de 'troostprijs', zo mooi, voelt als de hoofdprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mieke, vanmiddag je mooie kaartje en boekenlegger ontvangen.
    Dat was een leuke en originele verrassing! Dankjewel!
    Je hebt een hele eigen stijl ontwikkeld en ik vind je ontwerpen telkens heel verrassend en bijzonder! Ik bewonder je kleurgevoel en je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel Mieke voor de leuke verrassing. Elizabeth gefeliciteerd! Leuke foto van Neo.

    BeantwoordenVerwijderen