dinsdag 25 juni 2019

VAKANTIE:HAKEN


Een aantal van jullie had wel door dat wij allang op vakantie waren geweest. Maar zoals ieder jaar, schrijf ik dat niet op. Het lijkt ons niet handig als iedereen maar kan lezen dat we weg zijn.Het was heerlijk. Veel zon, goede campings. Veel gezwommen, gelezen, geluierd, een echte vakantie dus. Gelukkig had ik veel handwerkspullen mee, zodat ik me niet verveeld heb.
Hier zien jullie mijn haakwerk. Alles in zo’n lekker grote yoghurtbak, makkelijk weg te zetten, en er valt niets uit.
Een makkelijk patroontje en dan gaat het lekker snel.
Nadat de bloemetjes klaar waren, heb ik ze aan een ketting gehaakt die nu gezellig in de keuken hangt.
 



13 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke,

    wat een leuk idee: dat slingertje...
    En die kleuren zijn mooi aan elkaar aangepast.
    Lijkt me (zelfs voor mij!) wel eens te doen!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van jullie om het niet te vermelden dat jullie vakantie houden. Doen wij ook niet, ondanks dat er altijd iemand bij ons in huis is. Later plaats ik dan foto's die ik heb gemaakt. Dat slingertje is erg mooi geworden, het maakt vrolijk en inspireert.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die blauwe spullen. Ik hou van blauw, maar dat heb ik vast al eens verteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu weer lekker thuis!
    Wat heb je daar een prachtig hoekje, zo mooi dat blauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig geworden. En ze staan ook zo leuk bij je blauwe spulletjes.
    Zo'n klein dingetje kan een groot verschil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooi vakantiesouvenir geworden Mieke!
    Ik had bij Marthy gelezen dat jullie in Frankrijk waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blauw/wit compositie!πŸ‘πŸΌπŸ€—

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer blauw serviesgoed gekocht op de brocante markt ???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo'n kleine haaksels ,en je hebt iets gezelligs onder handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie slinger!
    Heerlijk werkje voor op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen