vrijdag 7 september 2018

A. T. T.

Gisteren waren we naar de Algemene TenToonstelling van het Quiltersgilde in Deventer.
Veel mooie of leuke quilts gezien. Veel bekenden gezien en/of gesproken. De tentoonstelling is echt de moeite waard om heen te gaan.
Deze quilt vond ik de mooiste: My big challence van Gerda Vollenbroek-Tönis.
Detail:
 
Van de groep Quilten Speciaal vond ik deze het mooist.
Raderwerk van Tineke van Heuvelen. 
Wij vliegen niet vaak, maar de laatste keer werd heen en terug de film "Hugo"van Martin Scorsese gedraaid. Ik had geen idee waar de film over ging, maar vond de beelden erg mooi. Dankzij de info over deze quilt weet ik nu meer. Leuk wat een quilt kan leren.
En van mijn vriendin Annie Nelisse-Wouters hing deze quilt:
Kortom: houd je van quilts, dan is deze tentoonstelling een aanrader. 


6 opmerkingen:

  1. Leuk Mieke, de foto's. Ik ben niet in de gelegenheid om te gaan. Toch iets gezien. Er zullen er nog wel meer verschijnen op de verschillende blogs. Leuk ook het quiltje van Annie. Die heb ik nog niet herder van haar gezien. Annie ken ik van de quiltgroep uit Buren. 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jouw vriendin vind ik echt te leuk. Super dat je geweest bent. Ik wacht nog even........
    tis nog iets te vermoeiend allemaal. Al dat gehobbel over de grafzerken....

    en jij gaat appliceren. Dat gaat je bevallen hoor, ik weet het zeker
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze alle drie geweldig. Die middelste is bijzonder en bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ze morgen goed bekijken! Jammer dat ik je niet meer zal ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zeker een fraaie expositie. Voor elk wat will's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige quilts laat je zien, die Hugo is een fantastische film heb die al twee keer met de jongens gezien, mooi verhaal.
    En die van Annie had ik natuurlijk al in het echie gezien, prachtig zoals ze met de Engelse lappen deze heef gemaakt.
    Morgen ga ik samen met Jan ook even kwijlen.

    BeantwoordenVerwijderen