zondag 29 april 2018

QUILT VOOR JOHNNY

Met de quilt voor Johnny gaat het goed.
Gisteren heb ik hem uitgelegd en ik werd er helemaal vrolijk van.
De effen kleuren, de nine patches en de blokjes van leuke stofjes maken een heel vrolijk geheel.
Je kunt vast wel zien dat oranje zijn lievelingskleur is.
Na de foto van de hele quilt, maakte ik nog wat detailfoto's. Ik had ontdekt dat ik foto's kan opslaan en er op kan schrijven. Zo kon ik ieder deel een nummer geven. Nu ga ik nog wat blokken bijmaken en dan weer helemaal uitleggen.
 



6 opmerkingen:

  1. Wat word je quilt LEUK. Heel veel suc6 verder. Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt echt leuk!! Je kunt in Picasa of een ander fotoprogramma ook de foto's van een nummer of tekst voorzien. Heel simpel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg vrolijk, dat werkt makkelijk!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker frisse kleuren afgewisseld met de nine patche blokjes dat gaat een mooie vrolijke frisse quilt worden.
    Groeten
    MArga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Johnny zal er ook wel blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen