vrijdag 24 april 2015

HEERLIJK WERKEN

Zaterdag kwam ik thuis van mijn Kathleen cursus. Het was een hele rit, totaal 850 km. met een overnachting halverwege. Aangezien ik alleen reed, was het inspannend, maar de hele rit heb ik kunnen denken aan deze fijne dagen. Nooit eerder was ik in Duitsland (38 jaar geleden twee dagen op een camping niet meegeteld). Dus het Duits praten viel niet altijd mee. Maar het ging goed en ik ben heel blij dat ik gegaan ben.
Thuisgekomen wachtten natuurlijk de dagelijkse beslommeringen en zodoende had ik donderdag pas weer tijd om verder te werken.
De top is nog lang niet klaar,maar dat hoeft ook niet.


Het is een kwestie van snijden, naaien, strijken en kijken. Heerlijk, echt helemaal mijn ding.


6 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Wat een mooi resultaat al, en je bent nog niet eens klaar!
    Het lijkt me ook echt jouw "ding", dat snijden, naaien, strijken, kijken, snijden etc. etc.
    Veel succes met de volgende stappen.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al heel goed uit. Succes ermee nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mieke wat ziet her er weer prachtig uit!
    Zo leuk om te horen dat het een succes was.
    Rit ook goed gegaan?
    Ik hoor je verhalen graag volgende QP.
    Groeten van Jozet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mieke,

    Zag jouw naam staan bij een groep die op vrijdag in Filmwijk quilt. Bestaat deze groep nog en zo ja, kan ik een keer komen kijken. Quilt graag, maar vind het leuk om het metcelkaar te doen. Groet

    Ans van Driel
    ansvandriel@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige ontwikkeling. Vind de kleuren prachtig en kijk nu al uit naar de volgende stap die je met deze quilt gaat doen.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Mieke
    Leider kann ich nicht holländisch, aber ich weiss worüber du schreibst! Sehr schön sind Deine Streifenquilts geworden. Es waren tolle Tage und es war schön, Dich kennen zu lernen.
    Fröhliches Sticheln
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen