donderdag 28 november 2013

LEUKE WORKSHOP

Woensdag heb ik een erg leuke workshop gevolgd bij QuiltersPalet in Den Haag.
De workshop werd gegeven door Hilde van het blog:geckoboxes
Bij binnenkomst kregen we een pakket met allerlei kartonnen onderdelen en daarna hebben we stap voor stap een doos bekleed en in elkaar gezet.
We waren met tien enthousiaste en vrolijke vrouwen.
Een echte dag uit, vond ik.

Deze twee collega's hadden erg veel lol en werkten zo hard,
dat hun lunch er bijna bij inschoot.

Ik had zelf geverfde stof meegenomen en met een beetje passen en meten en wat smokkelen paste de stof precies.
 Nu heb ik de smaak te pakken en ben ik op zoek naar karton om zelf dozen te snijden.

7 opmerkingen:

  1. Weet aan wat je begint... Dozen maken is ook een verslaving!!! ;-)
    De jouwe is heel mooi geworden. Begrijp best dat je er nog wil maken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan weet ik wat wij de volgende keer leren......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, ik heb jaren geleden ook kartonnage gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een gezellige workshop! Wie weet zie ik je nog een keertje met jouw mooie lapjes bij een andere workshop! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En natuurlijk blauw hè ? Ziet er mooi uit Mieke!
    Gr Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een nieuwe dimensie om je uit te leven! Heerlijk Mieke, ik geniet met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mieke
    Ik ben de anonieme, ik weet nog niet hoe ik als blogger kan reageren! :-)

    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen