woensdag 18 september 2013

CREATIEF IN SMM

Vorige week waren we op de Quiltshow in de Elzas. Wat was er weer veel moois te zien.
Ik vermoed dat er op allerlei blogs foto's zullen komen, hier zien jullie mijn vier favorieten.

Eerst: Chasms 8: Contrast Reflections van Beth A. Carney:


Dan: Mono-Print # 33 Short van Nancy Crow. Ik vond haar werken het meest inspirerend.



CAV - 029 van Ingrid Schaub, schitterend verfwerk.



En als laatste : Twilight van Linda Colsh:


Wat veel en schitterend werk was er van deze vrouw te zien.
Natuurlijk was er veel meer moois te zien, maar ik hoop dat andere bloggers ook wat laten zien.
Het was weer de moeite waard.
 

3 opmerkingen:

  1. Schitterend. Linda Cols is m'n favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn het aardig eens, maar Nancy Crows monoprints konden me niet zo bekoren. Alles van Ingrid Schaub en Linda Colsh daarentegen wel!

    BeantwoordenVerwijderen