maandag 7 januari 2013

TENTOONSTELLING ANS KASTEIN : VERLENGD TOT EN MET 25 JANUARI!!

Vrijdag was ik een dag(je) uit.
Mijn man en ik gingen naar Didam , waar Ans Kastein haar quilts tentoonstelde.
Eerst een kop koffie met heerlijke lunch bij Planken Wambuis.
O, wat is het daar toch altijd fijn.
Daarna naar Didam. Ans wist dat we kwamen en was er ook.
Fijn om haar weer te zien en te spreken. Ook sprak ik de vrouw die deze tentoonstelling had georganiseerd! Geweldig dat iemand dit initiatief genomen heeft. Bedankt.
Jullie weten dat ik erg van het werk van Ans houd, en ik vond het fijn dat er foto's gemaakt mochten worden.
Ik laat hieronder een aantal (detail)foto's zien.













 Levensdraden is haar nieuwste werk en schitterend. Ik heb weer een hoop inspiratie opgedaan.

Bedankt Ans!


3 opmerkingen:

  1. Dat kan ik me voorstellen dat je nu weer inspiratie hebt opgedaan.
    Prachtige foto's.
    Kijk meteen in mijn agenda of ik er nog naar toe kan gaan.
    Enne, vrijdag neem ik de mysterie-top mee.
    Groet, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's en we hebben een leuke dag gehad

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn Mieke dat je zo genoten hebt. Dank voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen