dinsdag 20 november 2012

STOF GEVERFD

Twee weken geleden hebben Maria en ik bij mij thuis geverfd.
Daarna een paar dagen rustig wachten ( nou ja, rustig) en toen mocht alles uitgespoeld worden.
Dat ging goed en ik ben erg blij met het resultaat.

Hier hangt alles lekker buiten te wapperen.
Ik houd erg van dit soort gewolkte lappen.
Doen me denken aan de jaren 70 toen we hier T shirts van droegen.
Deze grote lap wordt de achterkant van een quilt waar ik mee bezig ben.
De dames van de Almeerse bee kunnen een keer komen verven. Ik weet nu hoe het moet!
 

3 opmerkingen:

  1. O, dat is om jaloers op te worden.
    Wat een prachtig gezicht die mooie lappen in de wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, heb jij je voorraad even uitgebreid met mooie lappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn echt prachtig Mieke! Ook voor mij jeugdsentiment!

    BeantwoordenVerwijderen