zaterdag 20 januari 2018

VROLIJK

Bijna twee jaar geleden kreeg ik van vriendin Tineke voor mijn verjaardag een mooi kado.
In deze doos zat een serie prachtige stofjes.
Daar heb ik helaas geen foto meer van.
Ik zocht een leuk patroon waar de kleuren en patroontjes goed in uit zouden komen en dat vond ik in dit boek:
De stof is hier zeer geschikt voor, en rustig aan naaide ik 56 blokken.
De blokken zijn 18x18 cm. dus dat wordt weer een heerlijke quilt.
Maar nu gaan ze weer even in de doos, want ik ben bezig met mijn ATC kaartjes.




8 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel geschikt voor dit ontwerp.
    Leuk hoor, dat heb je snel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Miek en inderdaad supergeschiet. Mooi boek he?
    Je blijft er in kijken!
    Doe je de groetjes aan Jeroen?
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig patroon en stofjes, succes verder!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt zeker een leuke quilt! 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurrijke blokken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg.
    Pas maar op met die ATC's, ik kon er bijna niet mee stoppen. Wat is dat leuk om te doen. Heb Bertie ook een paar gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke quilt word dat Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen