maandag 13 november 2017

HAKEN

In Frankrijk kocht ik een mooie bol garen. Ik vond het kleurverloop prachtig. En er zat een leuk patroon bij.
Helaas was halverwege de bol op. Haak ik dan zo strak?
Gelukkig kon ik bij Hobbydoos een tweede bol bestellen. Het garen is er in allerlei prachtige kleuren. 
Nu gauw de tweede helft haken. Ik las ergens dat het handig is om een driehoeksjaal in twee delen te haken omdat het minderen vaak minder mooi wordt dan het meerderen. Goede tip. 
Deel twee schiet aardig op. 


10 opmerkingen:

  1. Lekker kleurig zo, en haken is zo gezellig! Er gaat wel veel garen in, door het dichte patroon, wat je gebruikte, maar wel mooi zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie sjaal in een heel mooie kleur.
    Succes met de tweede helft.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruikte het patroon dat bij het garen zat. Dus vreemd dat ik veel te weinig garen had. De sjaal is bijna klaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef! Goed dat je nog aan een 2de bol geraakte en dankjewel voor de tip om in 2 delen te haken. Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen