maandag 22 mei 2017

POST

Wat is het toch heerlijk als de brievenbus kleppert en er vallen twee enveloppen op de grond.
Allebei voor mij en allebei van leuke vrouwen.
Het tasje kreeg ik van Leny. Zij was ook bij QuiltPlus en is gestopt. Voor iedereen maakte ze een tasje en die voor mij stuurde ze op. Het is werkelijk een prachtig tasje en ik ben er erg blij mee.
In de andere envelop zaten vijf kleedjes. Die stuurde Tineke van Storyofasister me op. Zij had een giveaway en ik was één van de gelukkigen die zij gehaakte kleedjes stuurde. Ik ben er erg blij mee. Hier in huis gebruiken we ze altijd en zelfs Justin van 1 jaar weet dat ze onder de beker op tafel moeten. En nu weer een stapeltje erbij, hij krijgt bijna keuzestress!
 

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke verassingen, het tasje en de onderzetters leuk dat dat kleine jochie al weet wat de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg, om zulke lieve dingen in de bus te vinden. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, tasje en onderzetters. Maar het tasje is toch wel mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om van die lieve pakketjes te krijgen. Zo mag de post wel vaker komen toch.
    De eigen geverfde lapjes zijn ook heel erg mooie geworden het lijkt mij steeds weer een verrassing hoe de kleur echt gaat worden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen