zondag 1 maart 2015

ONDERHANDEN IN FEBRUARI

Ook in februari deed ik van alles en nog wat. Ik maakte zelfs een aantal dingen af, en daar ben ik dan weer blij mee, geeft ruimte in het hoofd en in de kast.
Want, o ik ben zo veel van plan. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen, dat kennen jullie vast ook wel.
Dit mandje hoorde bij de onderzetters voor Elise.
Zo gehaakt dankzij dit leuke patroon van pixiemiksalot.
De jas van Johnny was stuk, dat moest natuurlijk even gemaakt worden.
Dit haak ik op Texel. Het patroon is van the royal sisters.
A4 voor februari : mijn vader werd 90, Jeroen 61 en Elise 2. Dus een gezellig quiltje gemaakt.
Project voor QuiltPlus. Mag ik verder nog niks van laten zien.
Elise krijgt bij ons een groter bed ( het bedje waar haar mama en oom ook ooit in sliepen).
Daar moest een dekbed in. Ik kocht een te grote hoes, maakte een dekbedhoes op maat, en voor pop ook wat beddengoed. Het poppenbedje bedje maakte mijn vader 30 jaar geleden.
Knuffie ligt al lekker te slapen.
Voor een vriendin: een bestaande kaart opgeleukt met zelfgemaakte kraal. Snel klaar en leuk resultaat, kan ik wel eens vaker doen.
Natuurlijk de quilts voor de bank op Texel. 
En een hoes voor de matras die onder de bank verstopt ligt.
Dit wordt een boer voor een lieve vriend. Wat een gepriegel!
Last but not least, de Crochet Along 2015.
Het lijkt heel wat, maar ik heb er een maand over gedaan hè!!

3 opmerkingen:

  1. Al die mooie dingen afgewerkt. Dat kan inderdaad opluchten en maken, vooral plaats in het hoofd.... We hebben allemaal nog veel ideetjes.. Maar tijd???

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het... Alles eens afwerken, er gaat tijd in zitten en je laat al eens iets liggen...
    Maar wat een moois zit erbij!
    Erg veel leuke dingen heb je weer gemaakt.
    Die quilt voor je vader vind ik erg mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffff, dit was een zeer productieve maand Mieke en wat een leuke dingen waar je mee bezig bent!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen