donderdag 8 november 2018

COLSJAAL

Een paar weken geleden waren we naar de stoffenmarkt in Utrecht om stof te kopen voor de colsjaal die ik hier en hier zag.
En nu kan ik ze laten zien, want ze zijn af en goed gelukt.
Elise, Johnny en Justin zijn er blij mee. Ze vroegen of ik er nog een wil maken, dan kan die mee naar huis. Nou, dat doe ik graag natuurlijk. Elise kon hem als rokje aan, dus maak ik dat ook maar.
Deze is voor Jeroen.

En ik maakte er ook eentje voor mezelf. Ze zitten heerlijk en ik maak voor mezelf nog een kleine.
 
Voor wie ze ook wil maken, zet ik hier de maten:
Kindercol: 27x 63 cm (dit is inclusief naad)
De grote col is 27 x de breedte van de stof



13 opmerkingen:

  1. Leuk idee Mieke en niet te moeilijk!😉🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ze zijn er duidelijk blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig en je kleinkinderen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische sjaals en wat een blije snoetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk!! De sjaals zelf natuurlijk, maar vooral ook je kleinkinderen... Zie ze daar genieten van hun nieuwe sjaals... Lekker warm hoor, voor als het straks echt koud wordt. Oma weet het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ha wat een leuke modellen, ook de sjaals zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof. Ik heb je ideetje gepind,want ik wil ze wel eens maken...
    Lieve kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes, zie ze stralen, ze zijn er duidelijk blij mee. Flink je best gedaan Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sjaals heb je gemaakt! Drie blije kleinkinderen.
    De colsjaal voor jezelf is ook erg leuk.
    En ze zijn zo fijn om te dragen!
    Bedankt dat je een linkje naar mijn blog plaatste.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke plaatjes! De colletjes zien er heerlijk draagbaar en comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen