woensdag 18 juli 2018

REÜNIE

Onlangs ging ik naar een reünie. Georganiseerd door Brigitte, een vriendin van de lagere school van vroeger.
We waren met zes vriendinnen en ontmoetten elkaar nu alweer voor de derde keer. Aanleiding: één van ons is naar Nieuw-Zeeland verhuisd en komt af en toe terug naar Nederland. En dan komen we gezellig een dag bij elkaar.
Net als de vorige keer,had ik voor iedereen een kaart gemaakt.
En natuurlijk ging iedere kaart in een bijpassende zelfgemaakte envelop.
 
De tekst maakte ik met wrijfletters.
 
Ik kocht de wrijfletters in een klein Frans boekwinkeltje.Ik ging jaren terug in de tijd, toen ik deze letters heel vaak gebruikte. En ik vond het weer net zo leuk als toen.







8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Je hebt er veel werk van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt! Je hebt helemaal de smaak te pakken denk ik.
    Ook al zulke mooie enveloppe er bij, zonde om die weg te gooien natuurlijk.
    Wrijfletters.... je die had ik vroeger ook, best leuk om te doen, maar hier misschien niet eens meer te koop.
    Handlettering (vorige berichtje) is ook niet echt mijn ding, vraagt heel veel geduld.
    Maar je hebt wel een prachtige kaart gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven mooi om naar te kijken Mieke !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer goed je best gedaan, met deze mooie kaarten voor iedereen.
    En ook geweldig die leuke enveloppen erom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om elkaar eens in de paar jaar te zien. Vanaf de lagere school kunnen levens zo uit elkaar groeien. En een hele leuke herinnering met je quiltkaarten. Ja die wrijfletters, dat is lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om foto's levendiger en perfecter te maken voor de sfeer van het filmen, kunt u een smart sport hd 1080p actiecamera review en het zal niet veel kosten, want ze geven een enorme verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen