maandag 9 april 2018

TIJDSCHRIFT

We hopen dit jaar naar de Drôme in Frankrijk te gaan. Dus toen ik dit blad zag in Parijs kocht ik het.
In het hotel zag ik pas goed wat ik had gekocht: een blad over Rome! Ik had de D naast Rome als één woord gelezen : Drome.

Wat jammer, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken?
Ik stuur het graag op naar iemand die echt van Rome houdt en wellicht ook een beetje Frans kan lezen.
Heb je interesse, mail me dan of reageer onderaan dit bericht.
Ik hoef er geen geld voor, stuur me maar een leuke kaart retour.

5 opmerkingen:

  1. Oh, waarom gaan jullie zelf niet Mieke?!? Een prachtige stad. Wij zijn er 2 keer geweest.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat kan gebeuren. Ik moest wel even lachen niet uitlachen hoor. Rome nooit geweest en ik moet eerlijk zeggen het trekt mij ook niet zo. Frankrijk wel want ook daar is veel mooi's te zien.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Drome heeft ook mooie stadjes! Minder indrukwekkend misschien, maar wel leuker en gezelliger! Ik kan je Dieulefit aanraden en Bourdeaux. We hebben er vroeger vaak gekampeerd en er is een leuke wandeling door het oude dorp naar de top van de heuvel, waar een ruime is. Saou heeft een mooi bos en een schattig pleintje met oude bomen. Ik denk platanen. Midden in de zomer is er een feest. Met een markt met allerlei uit de omgeving. Kaas, wijn, honing en ook handvaardigheid producten. Als je van lavendel houdt, kun je in de zomer in dit gebied je hart ophalen! In plaats van een tijdschrift:http://drome-blog.nl Groet, Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feest in Saou: La fete du Picodon
    http://fetedupicodon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Drôme is een prachtig gebied. Wij hebben er vroeger met de kinderen verschillende keren gekampeerd en komen er nu nog weleens. Goede keus, Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen