zondag 22 april 2018

MEET&GREET QUILTERSGILDE

Gisteren was de Meet& Greetdag van het Quiltersgilde. Speciaal voor de moderne quiltsters georganiseerd.
Marina had alles geregeld en verdient een bedankje voor al het werk.
Om 10.00 kwamen zo'n vijftig dames beladen met naaimachines, snijmatten, paternoplaat, stofjes en vooral goede zin naar De Schakel in Nijkerk.
Na een inleiding door Marina, kwam Rebecca aan het woord. Zij schreef een leuk boek over het maken van quilts met driehoeken. 

Ieder had info gekregen over de te snijden stoffen en kon dus snel aan de slag. Ik koos voor wat reststofjes.




En zo ziet een quilt in deze techniek eruit.

Het was een superleuke dag. Fijn om lid te zijn van zo'n leuke vereniging.
Marina, Inge en alle andere dames, bedankt voor deze dag



8 opmerkingen:

  1. Wat een pracht! En ik kan me zo goed voorstellen dat het een hele mooie dag was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er vast erg van genoten Mieke. Zelf houd ik van een andere stijl. Een mooie quilt wordt er geshowd, maar zelf zou ik dus zo een niet maken. Gelukkig dat een ieder toch haar ei kwijt kan in het patchen en quilten. Het is ook zo veelzijdig. Fijne zondag!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke dag zo te zien, met gezellige resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het ook een hele leuke dag en geniet vandaag nog heel erg na! Ik ga proberen deze week ook een paar blokken te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig, daar heel wat tijd aan besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zo'n dag. Heb al wat filmpjes over deze dag voorbij zien komen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit, ik zag je al in één van de filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen