donderdag 25 januari 2018

OPGERUIMD

OPGERUIMD, dat gaat even niet over mezelf.
Ik denk dat ik een beetje griep heb, rugpijn, hangerig en geen zin. Maar een hele dag niks doen, wil ik ook niet. Dus doe ik wat velen aan het doen zijn: opruimen. Niet te veel hoor. Alleen maar de kast met lapjes.
Dit zijn al mijn fabriekslapjes, zal ik ze maar noemen. Gekocht en gekregen. Ik vind het zelf niet veel, hier zie je niet mijn Kaffe Fasett lapjes, want die zitten in een klein kratje. 
En mijn geverfde lappen zitten in grotere kratten.
Gisteren begon ik, en na een uurtje of wat, zag het er zo uit:
Toen ging ik maar weer even naar bed.
En vandaag heb ik het afgemaakt.
Netjes hè. Ik ben er weer tevreden mee, hoewel ik me echt afvraag wat ik met al die lapjes moet. Het zullen wel tassen worden, die maak ik graag en zijn altijd leuk om ( gevuld) kado te geven. 



6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer opgeruimd uit! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn er nogal wat! Je kunt er altijd nog quilts voor een goed doel van maken? Het staat wel goed zo hé.
    In elk geval beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee, even opruimen.
    Beterschap Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had vandaag ook een opruimbui. Hopelijk geen voorbode van een griep(je) ..... Ik wens jou in ieder geval beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heb je van de nood een deugd gemaakt, en jouw lapjeskast ziet er weer keurig uit. Beterschap verder.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ja, zelfs als we ziek zijn, moeten we nuttig bezig zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen