woensdag 17 februari 2016

GiveAway

Het is een beetje rustig op handwerkgebied.
We zijn bezig met een upgrade van ons huis.
Er is laminaat gelegd op de plavuizen, wat een verandering is dat zeg. In het hele huis zijn nieuwe deuren geplaatst, er is gewit, electra verbeterd, en nog wat meer kleine klusjes, die moesten gebeuren.

Voor mij komt een wens uit: een glas in lood deur!
De deur is vandaag geplaatst, morgen ga ik het glas bestellen. Een paar weken geleden heb ik een tekening laten maken, morgen de maten doorgeven en dan kan de glazenier aan de gang.
Nu de GiveAway: wie kan raden welke kleuren ik gekozen heb? Dat lijkt me niet zo heel moeilijk, maar behalve de bekende kleur, heb ik ook een leuk kleuraccent gekozen. Wie raadt het?
En als extra moeilijkheid ben ik benieuwd wie kan raden wat voor motief ik voor de deur gekozen heb.
Als de ramen geplaatst zijn maak ik bekend wie er gewonnen heeft.
En helaas voor vriendin 10eke  , zij mag niet meedoen, want zij was mee naar de glazenier.

5 opmerkingen:

  1. Dat schiet lekker op zo te zien! Fijn toch dat je bijna van de rommel in huis af bent. En het glas in lood is natuurlijk een tekening van een van je quilts, met smalle lijnen in blauw groen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm ik denk in elk geval iets met blauw en groen en mogelijk paars/roze als accent. Misschien een mooi lijnen spel nav een van je quilt ontwerpen (misschien nav de workshop smalle lijnen?) groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het motief zal vast een geometrisch lijnenspel worden met blauw.
    Ben benieuwd...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan natuurlijk heel veel kleuren in een mail zetten maar dat doe ik niet, verras ons maar met die mooie glas in lood deuren, overigens weet je dat je dan niet meer met de deur mag gooien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Mieke bij toeval kom ik hier op je blog en zie dat je het boek van ann Moonen verkoop ik heb alleen het boek het is al beddengoed niet verkoop je die ook los
    Gr Carolien

    BeantwoordenVerwijderen