maandag 2 februari 2015

ONDERHANDEN IN JANUARI 2015

Het lijkt me leuk om dit jaar aan het eind van iedere maand te laten zien wat ik die maand (af) gemaakt heb.
Voor januari :
CAL 2015. Start van weer een leuk haakproject
A4 n.a.v. het terrorisme in Parijs
Voor Elise die twee jaar wordt. Een tasje en onderzetters, want ze wil altijd een "kleedje" op tafel.
Mapje voor de papieren voor onze reis naar Canada
Project Q.P.
Doosje voor vriendin die 50 wordt
Mapomslag en doosje met landkaart voor mijn vader die 90 werd!!
Pannenlappen
Langdurig project, maar toch weer wat steekjes gezet
In het mandje zit een haakwerkje wat ik op Texel maak
Geverfde lappen voor workshop Kathleen Loomis
Papierwerk

Ik vind het eigenlijk best wel veel. En van alles wat, niet alleen quiltwerk en stof, maar ook papier, een nieuwe materie voor me.

9 opmerkingen:

  1. Heel veel en allemaal mooi! Indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor al die verschillende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bezig bijtje hoor! Ik kom niet zo ver, met een paar weken griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een bezige bij! Januari moet omgevlogen voor je zijn. Heerlijk om mee te mogen genieten.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Margriet bij mij
    en nu ik bij jou...

    Wat ben jij druk aan het werk, zeg,
    zoveel projecten tegelijk!

    Allemaal inspirerend. Vooral de verschillende kleuren zelf geverfd blauw en groen vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een productie! Mooi! En een reis naar Canada, ik was er een paar jar geleden met Maantje Pie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O dat typen op een telefoon ... Ik wiste per ongeluk je reactie door op weigeren te klikken ipv publiceren :-( en ik krijg het niet teruggedraaid

    BeantwoordenVerwijderen