zondag 9 november 2014

QUILTPLUS

Voor QuiltPlus hebben we een nieuwe uitdaging gezocht. We willen er nog niet veel over kwijt op internet, maar deze foto wil ik jullie niet onthouden:
Zo was ik vanmorgen op het Texelse strand bezig!

An had voor de laatste bijeenkomst iets leuks bedacht; we kregen allemaal een fotolijst en moesten die met garen omwikkelen.
Dit deed ik ermee:
Daarna ging de lijst naar mijn buurvrouw Jozet die hem verder bewerkte. Toen naar Christina die helemaal los ging en er een prachtig hart ( zo zie ik het ) in maakte. Ik vind hem geweldig geworden.

Bedankt voor de leuke dag, An.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat je met kaplaarzen, zeewater en een lapje kunt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep Pinokkio had een lange neus...ikke ook nu...zo niuewsgierig :)

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die fotolijsten, alleen waar laat je nu de foto?
    lekker met de peuten in de zee, wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mieke,
    Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!
    Dat lijstje heb ik wel door.
    Maar die kaplaarzen en zeewater?
    Je vertelt het wel, vroeg of later!
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lijstje en wat een leuk idee! Een om te onthouden.
    Lang geleden ging ik met m'n nieuwe spijkerbroek de zee in en dan in de zo'n liggen..... bleekte ie zo lekker van.....
    Ben benieuwd naar het vervolg!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen