zaterdag 20 september 2014

GIVE AWAY

Twintig jaar geleden maakte ik mijn eerste quilt.
Onder de bezielende leiding van Ineke van Unen, bij de Volksuniversiteit in Almere.
Ineke had toen nog een winkel aan huis, waar ik mij meteen thuis voelde. Zo veel mooie stofjes en allerlei spannende attributen: naalden, snijmessen, snijmatten, linialen, ik keek er mijn ogen uit.
En vanaf dag één wist ik dat ik quilts wilde gaan maken.
Mijn eerste quilt maakte ik helemaal met de hand, en hij werd ook met de hand doorgequilt.
Wat was ik er trots op.


In de loop van de jaren is mijn stijl veranderd en ben ik meer met art werk bezig, hoewel ik het werken met, bijvoorbeeld hexjes, nog steeds erg leuk vind.
En dankzij QuiltPlus maak ik ook af en toe een uitstapje naar ander materiaal, zoals papier.
Hier het begin van een nieuw werk:


Het is ook bijna vijf jaar geleden dat ik mijn eerste blog schreef, nog heel onwennig en met veel steun van Mia. Maar het is gelukt en ik vind het leuk om in verband hiermee weer een Give Away te doen.
Wil je kans maken op een leuke verrassing? Stuur dan vóór 13 oktober een berichtje, dat kan via deze blog of via de mail.
Als je voorkeur hebt voor een bepaalde kleur, dan kun je dit melden en houd ik daar rekening mee.



9 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke, gefeliciteerd met je 5-jarige jubileum!!! Wat gaat de tijd toch weer snel! Doe graag mee met je give away.
    En je eerste quilt ziet er geweldig uit!!!
    Liefs,Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè de allereerste quilt. Ziet er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw eerste quilt word nog steeds gemaakt, hij staat bij mij op het lijstje voor onze dochter.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mieke,
    Proficiat met je 20 jaren in het quiltgebeuren en de 5 jaar in blog-wereld. Ik vind het altijd leuk om je verhalen te volgen. En dat nieuwe project lijkt me fantastisch. Succes daarmee.
    En een give-away is altijd leuk.
    Lieve groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de jaren vliegen voorbij, zelf nog eens nagedacht over hoe lang en dat is alweer een puberleven ben ik tot de conclusie gekomen. het bloggen gaat je goed af en een geef wegje is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke

    Ja de tijd gaat snel,benut hem wel.

    Geniet ervan,liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Mieke,

    Proficiat met uw vijf jaar bloggen en 20 jaar quilten. IK ga niet mee loten. Ik laat mijn kans aan een ander, want ik kreeg al veel mooie dingetjes van jou... Zondag ga ik voor het laatst papier scheppen dit jaar. Daarna zoek ik een pakketje voor je uit...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is leuk. En wat vliegt de tijd. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd ik doe graag mee een quiltster heeft nooit genoeg er past altijd nog wat bij
    quiltgroetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen