woensdag 2 april 2014

ZIEK GEWEEST

Na de crematie van mijn schoonzusje, werd ik ziek. De Griep!!!!
Na ruim een week ben ik maar even naar de huisarts gegaan en behalve griep, had ik ook een voorhoofdsholte ontsteking. En daarna ging ik door mijn rug. Dus ook maar even naar de chiropractor die me goed aangepakt heeft. 
En eindelijk, na twee weken ziek zijn, begin ik weer op te knappen.
Vandaag eindelijk weer eens achter de naaimachine gezeten, het resultaat laat ik morgen zien.

Bedankt voor al jullie lieve reacties de afgelopen weken, ik hoop nu ook weer op jullie blogs te kunnen gaan reageren.
Liefs, Mieke 

4 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat je weer achter de naaimachine hebt gezeten! Ben benieuwd naar morgen.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer wat kunt maken. Ik kom snel hier terug om het te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je snel weer de oude bent.
    En dat we je maaksels hier snel weer kunnen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arme jij!
    En dan toch nog aan mij gedacht: wow!!!
    Ik hoop dat je tegen jouw verjaardag weer helemaal beter bent hoor!
    Sterkte!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen