donderdag 25 juli 2013

PUF PUF

O wat is het heet. Ik kan er niet zo goed tegen. Zo tegen drieën stort ik een beetje in en ga maar even op bed liggen. En dan lees ik al die vrolijke blogs van mensen die verven, quilten, koken en daar geniet ik erg van.
Toch doe ik niet helemaal niks; ben aan het haken. Dit garen heb ik zeker vijf jaar geleden in Frankrijk gekocht. Ik heb er al eerder mee gehaakt ( en typisch iets voor mij, uitgehaald en gewoon weer bolletjes van gemaakt), want ik heb steeds losse eindjes. Dat zie je wel aan het blokje links van de haaknaald. Maar het is een leuke afleiding en ik vind de kleuren geweldig!!
 En als het wat koeler is, zit ik achter de naaimachine om deze quilt door te quilten.
Hier ben ik al zeker vier jaar mee bezig, hoogste tijd dat 'ie afkomt.


1 opmerking:

  1. Het is ook een beetje te warm, geen wonder dat je even lekker gaat liggen. Goed drinken en lekker lezen en af en toe wat handwerken is heel goed!!! ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen