vrijdag 7 mei 2010

BEE MEI

Vandaag weer naar de bee.Het was een rustige dag,we waren met vijf dames.
Maar dat geeft de mogelijkheid om rustig bij te praten en elkaars werk te bewonderen.

Esther heeft jaren geleden deze sampler gemaakt,maar hij was niet naar haar zin.Ze heeft hem helemaal uitgehaald en toen de blokken opnieuw aan elkaar gezet.En nu is ze tevreden (en wij vonden hem mooi geworden).
Maria is weer druk bezig,nu met stitcherie.

Een leuk project,waar Mia en Hilly ook interesse in hebben.
Aangezien ik het borduurwerk van de vorige keer nog moet afmaken,neem ik geen kopietje mee.
Maar Maria heeft ook haar hexagonnenquilt af!Hij is schitterend geworden,vooral het quiltwerk,maar dat kun je op de foto helaas niet goed zien.

En ik? Ik wil mijn UFOstapel verkleinen,dus heb gewerkt aan de quilt van mijn cursus:draadjes afhechten! Beetje saai,maar het eind komt in zicht,en ik vind zelf dat de quilt steeds mooier wordt.


Mia heeft in Veldhoven "gehangen",dat is ook nog eens een doel van mij.
Maar eerst maar eens bedenken wat ik hierna ga doen.
O ja, ik ben ook begonnen met een Radiant New York Beauty.Gewoon lekker om thuis op de hand te doen,hoewel mijn polsen wel protesteren als ik hier (te)lang mee doorga.

We had our bee today.Only five ladies,so we had time to talk about our quilts.
Esther renewed her sampler.
Maria is busy with stitcherie.But she also finished her hexagonquilt.I love the quilting.
And I? I am busy finishing my quilt of the course.
And started something new:A Radiant New york Beautie.

1 opmerking:

  1. Ja het was zeker gezellig, maar die draadjes... bewaren in een pot en later als je er genoeg hebt met wateroplosbaar vlies een creatie maken. Leuk werkje als beloning.
    gr. mia

    BeantwoordenVerwijderen